مشخصات دوربین و نمایشگر گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس سامسونگ فاش شد

انتظار می‌رود سامسونگ گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ (Samsung Galaxy S22 series) را در سه ماهه اول سال آینده میلادی یعنی از اواسط دی ماه ۱۴۰۰ به بعد عرضه کند. این سری از گوشی‌های آتی پرچمدار سامسونگ شامل سه نسخه می‌شود که عبارتند از:  گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra)، گلکسی اس ۲۲ پلاس (Galaxy S22+) و گلکسی اس ۲۲ نسخه استاندارد (Galaxy S22). همراه چیکاو باشید.

در حالی که قبلاً مشخص بود که گوشی بالارده و گل سر سبد این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا در ماژول دوربین پنل پشتی گوشی از یک حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی واید به عنوان لنز اصلی استفاده خواهد کرد، یک افشاگر معتبر خبرهای فناوری در زمینه اخبار داخلی شرکت سامسونگ اکنون مشخصات دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ نسخه استاندارد یا معمولی این برند را نیز فاش کرده و به اشتراک گذاشته است.

laowhj n,vfdk گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

این افشاگر معروف در خبری که به اشتراک گذاشته است، می‌گوید که هر دو گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس دارای سخت‌افزار دوربین یکسانی برای دوربین‌های جلو و عقب هستند که این موضوع دقیقاً همانند استفاده از یک ماژول دوربین در گوشی‌های نسل پیشین یعنی گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۱ پلاس سامسونگ است.

هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با اندازه سنسور 1/1.57 اینچی و دیافراگم  f/1.8 خواهند بود. دومین حسگر یک لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و اندازه سنسور 1/13.94 اینچی با پشتیبانی از زوم اپتیکال ۳ برابر است. آخرین دوربین نیز یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض با اندازه سنسور 1/2.55  اینچی و دیافراگم f.2.2 است.

در ضمن، به نظر می‌رسد گوشی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس همان دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی را که در مدل‌های قبلی خود با اندازه پیکسل ۱.۲۲ میکرومتر، اندازه سنسور 1/3.24  اینچ و دیافراگم f/2.2  وجود داشت، در این گوشی‌های هوشمند پرچمدار نیز استفاده خواهند شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

منبع اطلاعات همچنین اندازه صفحه نمایش هر دو مدل را بار دیگر تأیید کرده است و گفته است که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ دارای صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی خواهد بود در حالی که گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ نیز  دارای صفحه نمایش بزرگتر ۶.۵۵ اینچی خواهد بود. هر دو مدل جمع و جورتر از مدل‌های سال ۲۰۲۱ هستند. به عنوان مقایسه می‌توان گفت که گلکسی اس ۲۲ پلاس دارای اندازه صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است در حالی که اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۲۱ پلاس ۶.۷ اینچ است و همچنین گوشی اسناندارد گلکسی اس ۲۱ نیز با صفحه نمایش ۶.۲ اینچی در بازار عرضه شده است.

جدای از این، در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد سری گلکسی اس ۲۲ وجود ندارد به جز این که آن‌ها از تراشه‌های اگزینوس ۲۲۰۰ (Exynos 2200) ساخت خود سامسونگ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام(Snapdragon 8 Gen 1) استفاده می‌کنند. گفته می‌شود تولید انبوه این دستگاه‌ها از ماه آینده آغاز می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.