محافظ های صفحه نمایش فاش شده اندازه دستگاه های گلکسی اس ۲۲ را تأیید می کنند

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی سری گلکسی اس ۲۲ (Samsung Galaxy S 22) خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ است. دستگاه‌های جدید تغییرات قابل توجهی از نظر طراحی، مشخصات و ویژگی‌ها به همراه خواهند داشت. گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra) سامسونگ یکی از قابل توجه‌ترین دستگاه‌ها خواهد بود زیرا قرار است برای همیشه جایگزین سری گلکسی نوت سامسونگ شود. این دستگاه ضمن این که بزرگ‌ترین گوشی هوشمند این سری از تلفن‌های سامسونگ است، بهترین مشخصات را دارد و علاوه بر آن، یک اسلات قلم اس پن را نیز به همراه خواهد داشت و آن را به بهترین گوشی هوشمند گلکسی نوت Galaxy Note که می‌توانید در سال ۲۰۲۲ دریافت کنید، تبدیل خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

افشای اطلاعات در هفته‌های گذشته تشدید شده است و می‌توان گفت که از قبل چیزهای زیادی در مورد انتظارات ما از این تلفن‌های هوشمند می‌دانیم. تا آنجا که به بخش طراحی مربوط می‌شود، قبلاً این دستگاه‌ها را از طریق چندین رندر فاش شده دیده شده‌اند. امروز، مجموعه‌ای از محافظ‌های صفحه نمایش فاش شده در دسترس قرار گرفته‌اند تا مطمئن‌ترین نقاط مرجع را از نظر مقیاس به ما ارائه دهند.

اول از همه، محافظ‌های صفحه‌نمایش حاشیه‌های بسیار کوچکی را نشان می‌دهند، بنابراین باز هم، سامسونگ دستگاه‌های خود را حتی بدون حاشیه‌تر می‌کند، که قابل توجه است. همچنین، علاقه مندان به دوربین زیر نمایشگر باید کمی بیشتر منتظر بمانند زیرا این سه مدل دارای حفره‌های هول پانچ هستند.

محافظ‌های صفحه‌نمایش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

با این حال، سوراخ‌های پانچ کوچکتر از اندازه‌ای است که برای مثال در گوشی‌های میان رده می‌بینیم. این داده‌ها همچنین تأیید می‌کند که گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس معمولی مانند مدل‌های قبلی خود با پنل‌های تخت عرضه خواهند شد. هر دو مدل از زبان طراحی کلی خانواده اس ۲۱ از نزدیک پیروی خواهند کرد.

  • محافظ‌های صفحه‌نمایش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ اندازه‌های نمایشگر را آشکار می‌کنند

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که محافظ صفحه نمایش ادعا شده برای گوشی گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ به بیرون درز می‌کند. آخرین بار همان منبع (Ice Universe) محافظ گوشی‌های گلکسی اس ۱۲ و گلکسی اس ۲۱ پلاس را نیز ارائه کرد. سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نسبت به مدل فعلی یعنی گلکسی اس ۲۱ با لبه‌های گردتر، کمی پهن‌تر و کمتر «لاغر و بلندتر» خواهد بود. مسلماً، قضاوت در مورد آن بدون مقایسه جانبی مناسب بسیار سخت است. به گفته منابع دیگر، گلکسی اس ۲۲ با صفحه نمایش ۶.۰۶ اینچی از نوع سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس وارد بازار خواهد شد. گلکسی اس ۲۲ پلاس همچنین با بهره بردن از یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی در مقایسه با گوشی نسل پیشین که نمایشگر ۶.۶۷ اینچی دارد، اندکی کوچکتر شده است. به هر حال هر دو دستگاه باید زبان طراحی دوربین مشابه نسخه‌های قبلی خود را حفظ کنند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ پلاس بزرگترین تغییرات را به ارمغان آورده است. یک بار دیگر می‌توانیم ببینیم که این دستگاه از یک دستگاه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ معمولی دارد فاصله می‌گیرد و درواقع شبیه به یک گوشی گلکسی نوت «Galaxy Note» می‌شود

محافظ‌های صفحه‌نمایش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ اندازه‌های نمایشگر را آشکار می‌کنند - چیکاو

این دستگاه دارای ضلع‌های صاف‌تر و همچنین اسلات قلم اس پن شده است و هر دوی این ویژگی‌ها متعلق به گوشی‌های سری نوت قبلی سامسونگ هستند که ظاهراً سامسونگ خط تولید آن‌ها را برای همیشه متقف کرده است. این دستگاه همچنین دارای طراحی جدید ناچ «قطره‌ای» برای تعبیه دوربین سلفی است و علاوه بر آن، ماژول دوربین پنل پشتی گوشی نیز بدون برآمدگی یا جزیره خواهد بود. این محافظ صفحه، تأیید می کند که نمایشگر این گوشی گلکسی سامسونگ به صورت منحنی بزرگ طراحی شده است. با این حال، نکته جالب ماجرا این است که خمیدگی کمتری نسبت به گلکسی نوت ۲۰ اولترا خواهد داشت.

شایان ذکر است که هنوز این باید این داده‌ها و اطلاعات را با اندکی دیده تردید نگریست. از این گذشته، محافظ‌های صفحه واقعاً به گونه‌ای ساخته نشده‌اند که کپی ۱:۱ از نمایشگر دستگاه‌ها باشند. بنابراین، ممکن است در اندازه گوشی‌های هوشمند و همچنین در ضخامت قاب‌ها تغییراتی وجود داشته باشد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.