مشخصات دوربین ریلمی ۹ پرو پلاس فاش شد، ریلمی ۹ آی گواهینامه NBTC را دریافت کرد

انتظار می‌رود که ریلمی گوشی‌های هوشمند سری ریلمی ۹ (Realme 9) را به زودی در بازار چین رونمایی کند زیرا این تلفن‌ها بیشتر تأییدیه‌های لازم را تاکنون از مراجع مختلف دریافت کرده‌اند. آخرین بار، گوشی هوشمند ریلمی ۹ پرو پلاس (Realme 9 Pro +) گواهینامه BIS را دریافت کرد و در همین حال نسخه ریلمی مدل ۹ آی (Realme 9i)نیز از پایگاه FCC عبور کرد و موفق شد تا تأییدیه این نهاد را نیز کسب کند. همراه چیکاو باشید.

امروز، گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس به صورت آنلاین مشاهده شد، در حالی که گوشی ریلمی ۹ آی گواهینامه NBTC را دریافت کرده است. Camera FV-5 که یک برنامه اندرویدی است که جزئیات دوربین گوشی ریلمی ۹ پرو را به اشتراک گذاشته است. این برنامه در مورد این گوشی فاش کرد که دوربین این گوشی دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. این یک حسگر  1/1.56 اینچی با پیکسل‌های ۱.۰ میکرو متری است و از دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد.

گوشی ریلمی ۹ پرو آبی - چیکاو

به نظر می‌رسد که تصاویری با وضوح ۱۲.۶ مگاپیکسلی با قطر ۲.۰ میکرومتری تولید می‌کند. در جلو نیز یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با لنز دیافراگم f/2.5 دارد. این سنسور از نوع Quad-Bayer است که وضوح ۴ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد. به عبارت دیگر، هر چهار پیکسل این حسگر با هم ترکیب شده و یک پیکسل بسیار بزرگتر را تشکیل می‌دهند که وضوح ۱۶ مگاپیکسلی با تقسیم بر ۴ می‌تواند  به دلیل نوردهی بیشتر، عکس‌های ۴ مگاپیکسلی با میزان روشنایی بالاتر، دقت بیشتر و شفافیت زیادتر را تولید کند.

در مورد گوشی ریلمی ۹ آی نیز گفته می‌شود که این دستگاه در لیست NBTC با شماره مدل RMX3941 دیده شد. با این حال، چیزی غیر از اشاره به این موضوع که این گوشی به زودی معرفی خواهد شد، به موضوع دیگری اشاره نمی کند و هیچگونه اطلاعاتی را در مورد این گوشی فاش نمی‌کند.

به غیر از این موارد، همچنی گفته شده که این گوشی اخیراً در FCC نیز مشاهده شده است که برخی از مشخصات آن را تأیید کرده است. این دستگاه دارای باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می‌تواند از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی کند و همچنین نمایشگر بزرگی نیز دارد. ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی هوشمند دارای یک سیستم دوربین سه‌گانه است که گفته می‌شود از یک لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز ثانویه ۸ مگاپیکسلی و یک لنز سوم ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.

پنل پشتی گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس - چیکاو

شایعات حاکی از آن است که این گوشی هوشمند دارای پنل ۶.۶ اینچی است که از کیفیت فول اچ دی پلاس برخوردار بوده و از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند. ضمن ان که از تراشه میان‌رده ی جدید اسنپدراگون ۶۸۰ کوالکام بهره می‌برد. همچنین به عنوان آخرین نکته گفته می‌شود که این اسمارت فون برای امنیت بیشتر دارای حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه است که در کلید پاور آن ادغام می‌شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.