ریلمی ۹ پرو پلاس با دایمنسیتی ۱۲۰۰ و ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معرفی می شود

انتظار می‌رفت که ریلمی سری گوشی‌های هوشمند ریلمی ۹ را ماه گذشته روانه بازار کند، اما این شرکت عرضه این تلفن‌ها را تا سال آینده میلادی به تعویق انداخته است. در حال حاضر، آن طور که گزارش‌ها به آن اشاره می‌کنند، گوشی‌های سری ریلمی ۹ قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ معرفی شوند. اما، هنوز مدت زیادی مانده تا معرفی رسمی، یکی از گوشی‌های سری ریلمی ۹ برای اخذ تأییدیه در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

به گفته IMEI، یک اسمارت فون ریلمی با شماره مدل RMX3393 به تازگی برای دریافت مجوز به این پایگاه ارائه شده است. اعتقاد بر این است که این گوشی ریلمی ۹ پرو پلاس ( Realme 9 Pro Plus) آینده است. البته در فهرست موجود برای دریافت گواهینامه، اطلاعات مهمی موجود نیست تا فاش شود و فقط به ورود این گوشی هوشمند اشاره شده است.

طبق خبرهای افشا شده قبلی، انتظار می‌رود گوشی‌های ریلمی ۹ پرو و ریلمی ۹ پرو پلاس ارتقا قابل توجهی نسبت به گوشی‌های سری ریلمی ۸ فعلی داشته باشند. انتظار می‌رود سری ریلمی ۹ دارای صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز باشند. گفته می‌شود که نمایشگر این سری نیز از نوع سوپر آمولد خواهد بود. با این حال، باید دید آیا صفحه نمایش این گوشی‌ها ناچ دارد یا از حفره هول پانچ در بالای آن‌ها استفاده خواهد شد.

انتظار می‌رود گوشی‌های سری ۹ ریلمی از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام پلتفرم موبایل پشتیبانی کنند. افشاء این اطلاعات با آنچه ریلمی ماه گذشته فاش کرد مطابقت دارد. این شرکت در آن زمان اعلام کرد که این گوشی‌ها با پردازنده‌های رده اصلی عرضه خواهند شد. بنابراین به نظر می‌رسد که در این گوشی‌های مقرون به صرفه ریلمی سری ۹ از پردازنده  اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام استفاده شود.

  • مشخصات ریلمی جی تی نئو ۲ تی (Realme GT Neo 2T)

در اخبار مرتبط، ریلمی اخیراً گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ تی  (Realme GT Neo 2T) را در چین عرضه کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد است که سامسونگ دیسپلی آن را تولید کرده است. این نمایشگر از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی  ۳۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ریلمی جی تی نئو ۲ تی (Realme GT Neo 2T) - چیکاو

این دستگاه برای دوربین نیز در پنل پشت از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکر نیز دیگر لنزهای این دوربین را تشکیل می‌دهند. گوشی ریلمی در پنل جلو نیز از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویری استفاده می کند.

این گوشی در داخل بدنه از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک بهره می‌برد و در کنار آن ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.1 قرار گرفته است. این تلفن همچنین از فناوری افزایش رم مجازی بهره می‌برد که با استفاده از این قابلیت می‌توان تا حداکثر ۷ گیگابایت به عنوان رم از حافظه ذخیره‌سازی داخلی آن استفاده کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.