گوشی های سری ریلمی ۹ شامل چهار مدل است که در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه می شوند

ریلمی دو نسل از گوشی‌های یک سری خود را در هر سال عرضه می‌کند، اما آقای مدهاو شیث (Mr. Madhav Sheth)، معاون ریلمی، در مصاحبه‌ای که در ماه سپتامبر داشت، فاش کرد که این شرکت مجبور شد برنامه‌های خود را در سال جاری به دلیل کمبود تراشه و سری ریلمی ۹ تغییر دهد. بنابراین عرضه آن گوشی‌ها تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است. با این حال، آقای شث چیز دیگری در مورد گوشی‌های هوشمند سری ریلمی  ۹ فاش نکرد، اکنون شایعات می‌گویند که این مجموعه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در هند عرضه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

این منبع ادعا می‌کند که سری ریلمی ۹ شامل چهار گوشی هوشمند خواهند بود که عبارتند از ریلمی ۹ (Realme 9)، ریلمی ۹ پرو (Realme 9 Pro)، ریلمی ۹ آی (Realme 9i) و ریلمی ۹ پرو پلاس (Realme 9 Pro+) یا ریلمی ۹ پرو مکس (Realme 9 Max) خواهد بود.

آخرین نسخه این سری، اولین نسخه برای این سری جدید خواهد بود زیرا ریلمی هنوز گوشی هوشمندی با نام مکس (Max) یا پرو پلاس (Pro+)  را معرفی نکرده است. با این حال، مورد اول یعنی عبارت «مکس» برای ریلمی جدید نیست، زیرا سازنده گوشی چند ماه پیش گوشی هوشمند ریلمی ایکس ۷ مکس ۵جی  (Realme X7 5G) را در هند رونمایی کرد، که در واقع یک نسخه از گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو (Realme GT Neo) موجود در بازار چین محسوب می‌شود که با تغییر نام برای عرضه در بازار هند رونمایی شد.

پنل پشتی گوشی ریلمی ۹ ابی - چیکاو

در مورد سری ریلمی ۹، این منبع می‌گوید که ریلمی قصد دارد هر چهار مدل را در فوریه سال ۲۰۲۲ (بهمن ۱۴۰۰) در هند عرضه کند، اما همچنین ممکن است شاهد معرفی این برند جوان در دو رویداد مختلف باشیم.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد این گوشی‌های هوشمند سری ریلمی ۹ در دسترس قرار ندارد، اما شایعاتی که تاکنون در فضای مجازی منتشر شده‌اند، حاکی از آن است که گوشی‌های مدل‌های پرو و پرو پلاس (یا شاید با نام مکس) در داخل بدنه از تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام پلتفرم موبایل (Snapdragon 870 SoC) استفاده خواهد شد.

این گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش‌هایی از نوع سوپر آمولد خواهند بود که می‌توانند نرخ نو سازی ۱۲۰ هرتز را برای تصویر ارائه دهند. علاوه بر این همچنین می‌توان انتظار داشت که هر دو گوشی در پنل پشتی از حسگر بسیار باکیفیت ۱۰۸ مگاپیکسلی در ماژول دوربین استفاده کنند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.