جدیدترین گلکسی بادز ۲ سامسونگ مجهز به نویز کنسلینگ معرفی شد

غول کره جنوبی سامسونگ در ماه آگوست (شهریور) به روی صحنه رفت تا هدفون کاملاً بی سیم استریو نویز کنسلینگ گلکسی بادز ۲ سامسونگ ( Samsung Galaxy Buds 2) را در کنار گوشی هوشمند تاشوی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ (Samsung Galaxy Z Fold 3) معرفی کند که دستگاه هدفون بی سیم گلکسی بادز ۲ طراحی نسبتاً سبک وزنی دارد و دستگاهی مناسب برای دوره های طولانی تر استفاده است. همراه چیکاو باشید.

این هدفون ها همچنین دارای صدای عالی و ساختاری هستند که آنها را از ایرپادهای سفید معمولی ، مانند طراحی که در اکثر بازارها محبوب است، متمایز می کند.

  • هدفون گلکسی بادز سامسونگ با قیمت ۱۲۰ دلار بسیار مناسب است!

اکنون که تنها چند ماه از معرفی رسمی، گلکسی بادز ۲ سامسونگ می‌گذرد، این هدفون‌های کاملاً بی سیم این برند با تخفیف در دسترس قرار گرفته است. این هدفون‌های کاملاً بی سیم و مجهز به فناوری نویز کنسلینگ از طریق سامسونگ با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می‌رسد که ۳۰ دلار کمتر از قیمت خرده فروشی ۱۵۰ دلاری در زمان معرفی است. این یک تخفیف عالی برای یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم واقعی موجود در بازار است.

خاطرنشان می‌شود که هدفون گلکسی بادز ۲ سامسونگ دارای بافتی براق است و خود هدفون ها دارای طراحی مناسب برای قسمت داخل گوش با سری‌های سیلیکونی هستند.

هدفون گلکسی بادز سامسونگ با قیمت ۱۲۰ دلار بسیار مناسب است! - چیکاو

بدنه این شارژر اسپورت سامسونگ دارای روکش دو رنگ است که با رنگ داخلی کیس همرنگ شده است و این دو مورد یعنی رنگ هدفون‌ها و قسمت داخلی کیس در رنگ‌های مختلف موجود می‌شود اما قسمت بیرونی کیس سفید رنگ است.

وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، هر یک از هدفون‌ها با بلندگوهای دو طرفه پویا عرضه می‌شوند که طبق گفته‌های سامسونگ، نت‌های واضح و بلند، باس مناسب و صدای واضح را ارائه می‌دهند. این هدفون‌ها از فناوری ANC یا نویز کنسلینگ فعال (Active Noise Cancellation) پشتیبانی می‌کنند که به گفته غول کره‌ای می‌تواند ۹۸ درصد از صدای بیرون را کاهش دهد.

  • ایرپادها چه چیزی را ارائه می‌دهند؟

هدفون‌های جدید سامسونگ همچنین از سه سطح مختلف صدای محیطی پشتیبانی می‌کنند، با هدفون‌هایی که از ML یا یادگیری ماشینی با سه میکروفون استفاده می‌کنند تا تماس را با بهترین کیفیت ارائه دهند.

رنگ بندی  گلکسی بادز ۲ سامسونگ - چیکاو

عمر باتری نیز بسیار خوب است، به طوری که ۲ هدفون این ایربادز سامسونگ می‌تواند در صورت روشن بودن و استفاده از فناوری نویز کنسلینگ تا ۵ ساعت کار ‌کند. کیس این دستگاه نیز می‌تواند میزان مناسبی برق را در خود ذخیره کند تا کاربران بتوانند ۳ بار و در مجموع به مدت ۱۵ ساعت هدفون‌ها را شارژ کنند. برای استفاده از هدفون‌ها، مشتریان می‌توانند آن دو را با برنامه گلکسی بادز (Galaxy Buds) جفت کرده و همچنین بتوانند علاوه بر نصب به روز رسانی‌ها، کنترل‌ها و صدا را نیز پیکربندی کنند.

در خبری دیگر، سامسونگ اخیراً نسخه Galaxy Buds 2 Wooyoungmi Edition را معرفی کرد که بسته آن شامل نسخه رنگی گرافیتی گلکسی باز ۲ و همچنین یک قاب انحصاری است.

گلکسی باز ۲ نسخه Wooyoungmi با استفاده از مواد آبکاری شده روی یک قاب مربعی که هویت برند Wooyoungmi Paris را منعکس می‌کند، طراحی شیک و بسیار زیبایی دارد. «نسخه Wooyoungmi پوشیدنی» به طور انحصاری در پلتفرم مد Musinsa فروخته خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.