مشخصات کامل گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن در وب سایت سامسونگ ظاهر شد

سرنوشت گلکسی اس ۲۱ اف ای یا فن ادیشن یا گلکسی نسخه هواداران سامسونگ، گوشی همراهی که آخرین عضو گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۱ که گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۱ بودند، به یک سریال طویل تبدیل شده است و این اسمارت فون فراز و نشیب‌های فراوانی را پشت سر گذاشته است. این گوشی شاید نگون بخت از معدود گوشی‌های هوشمند گلکسی سامسونگ است که علی رغم این که همچون نام خود هواداران زیادی نیز دارد اما فرصت پیدا نکرد تا حتی در سالی که پسوند نام آن است مانند سایر خواهران و برادران خود به زمین بازی وارد شود و در برابر رقیبان عرض اندام کند. همراه چیکاو باشید.

اکنون این گوشی مدل سال ۲۰۲۱ قرار است در اولین روزهای ماه اول سال ۲۰۲۲ رخ‌نمایی کند، البته اگر باز چالش‌ها و مشکلات دیگری گریبان‌گیر آن نشود. این بار اما ظاهراً سامسونگ عزم خود را جزم کرده تا هر طور شده آن را در بازار عرضه کند. اکنون داریم به روزهای معرفی این گوشی نزدیک‌تر می‌شویم و این کاملاً طبیعی است که خبرهای بیشتری به عمد یا ناخواسته، از دفتر گلکسی اس ۲۱ اف ای به بیرون درز کرده و فاش شوند.

انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران را که اتفاقاً به ۵جی نیز مجهز شده است در نمایشگاه فناوری مصرفی الکترونیک  (CES) ۲۰۲۲ که قرار است در هفته اول ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شود، به نمایش بگذارد. این اسمارت فون محبوب که برای عرضه شاید مغضوب سامسونگ واقع شده و تا مرز انحلال عرضه نیز پیش رفت، انتظار می‌رود که بلافاصله پس از معرفی روانه ویترین فروشگاه‌ها شود.

افشاگر معروف خبرهای فناوری  Tipster Snoopy موفق شده تا لیست رسمی مشخصات گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن را از صفحه این گوشی در وب سایت سامسونگ ایرلند به دست آورده و به اشتراک بگذارد. در این لیست رسمی مشخصات آمده است که گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن مجهز به شبکه ارتباطات ۵جی موبایل در دو نسخه با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در ایرلند عرضه خواهد شد.

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ براساس شایعات - چیکاو

این دو نسخه نیز به ترتیب ۷۶۹ یورو و ۸۳۹ یورو برچسب قیمتی خواهند داشت. گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ در دو رنگ زیتونی و سفید در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این دستگاه در دو رنگ دیگر مانند گرافیت و بنفش کم رنگ (Graphite and Lavender) در دسترس قرار می‌گیرد. در مورد قیمت این گوشی ظاهراً احتمال داد می‌شود که خیلی دقیق نباشد پس باید منتظر اعلام رسمی یا خبرهای موثق‌تر باشیم. گزارش اخیر Winfuture. de نشان داده است که قیمت این دو نسخه در آلمان به ترتیب با برچسب قیمتی ۷۴۹ یورو و ۸۱۹ یورو عرضه خواهند شد.

  • مشخصات گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ براساس شایعات

شایعاتی که تاکنون برای مشخصات این گوشی هوشمند سامسونگ منتشر شده‌اند، می‌گویند گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ۵جی سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی سوپر آمولد با کیفیت فول اچ دی پلاس خواهد داشت. این نمایشگر از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی می‌کند و حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر تعبیه شده است.

 این گوشی هوشمند در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده خواهد کرد که دوربین اصلی آن دارای لنز ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. البته دو حسگر دیگر نیز یکی ۱۲ مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض بوده و یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو نیز یار سوم این حسگرها خواهد بود. برای دوربین سلفی نیز در بالای پنل نمایشگر این گوشی یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه می‌شود تا کاربران بتوانند برای انجام تماس‌های تصویری یا عکاسی و ثبت ویدیوهای سلفی لنز باکیفیتی را در اختیار داشته باشند.

رنگ بندی گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ - چیکاو

گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ طبق روال معمول این شرکت و برای بازارهای مختلف از دو پردازنده مختلف در بطن خود استفاده خواهد کرد که این اسمارت فون پرطرفدار سامسونگ برای برخی از بازارها مانند بازار آمریکا، هند و… با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پلتفرم موبایل عرضه خواهد شد و برای برخی دیگر از بازارها همچون کشورهای اروپایی و کشورهای خاورمیانه نیز تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ پلتفرم گوشی هوشمند را در دل خود جای خواهد داد.

گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ احتمالاً با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه می‌شود. این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین، انتظار می‌رود این گوشی با استفاده از تاییدیه استاندارد IP68 همراه باشد که استفاده از آن تا عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه، بدون اشکال بوده و حفاظت کامل دارد و آب به داخل این دستگاه نفوذ نخواهد کرد اما فراموش نکنید که استفاده از آن در هنگام شنا و کلاً در آب حتی برای مدت یک دقیقه هم توصیه نمی‌شود زیرا این گوشی فقط این تأییدیه را کسب کرده است اما در صورت نفوذ آب به داخل به هیچ عنوان گارانتی نداشته و شرکت آن را به رایگان تعمیر نخواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.