گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو قبل از راه اندازی، در وب سایت ریلمی هند مشاهده شد

مدل معمولی گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ (Realme GT2) در وب سایت ریلمی هند ظاهر شده است و اشاره‌ای به عرضه قریب الوقوع این گوشی دارد. ریلمی قرار است در اواخر این ماه میزبان یک رویداد ویژه برای معرفی محصولات خود باشد. این سازنده چینی گوشی‌های هوشمندی را که در رویداد به طور قریب الوقوع معرفی خواهد کرد عبارتند از ریلمی جی تی ۲ (Realme GT2) و ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT 2 Pro) که تاکنون برخی از مشخصات و قابلیت‌های این دو گوشی در فضای مجازی منتشر شده است. همراه چیکاو باشید.

برخی گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که نسخه ریلمی جی تی ۲ پرو  به زودی به طور رسمی در هند معرفی خواهد شد. علاوه بر این، ماه گذشته مشخصات و رندرهای گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو  به بیرون درز کرد. علیرغم‌عدم تایید رسمی از سوی برند چینی، اما طبق گزارش‌های دریافتی، نام گوشی ریلمی جی تی ۲ در کد منبع وب سایت هندی ریلمی ظاهر شده است. گذشته از آن، اطلاعات بسیار مهم دیگری نیز در مورد گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو مدتی است که به صورت آنلاین در حال پخش است. بر اساس گزارش‌ها، این نسخه رده بالای سری آینده برند ریلمی دوربین تله فوتو را با یک لنز ۱۵۰ درجه فوق عریض جایگزین خواهد کرد.

  • گوشی ریلمی جی تی ۲ قبل از راه اندازی در وب سایت ریلمی هند مشاهده شد

لیست گوشی‌های هوشمند ریلمی جی تی ۲ در وب‌سایت هندی این شرکت در ابتدا توسط افشاگر تیز چشم موکول شارما (Mukul Sharma) معروف به @stufflistings، مشاهده شد. افشاکننده مورد اشاره تصویری از لیست گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ را در وب سایت هندی این برند به اشتراک گذاشت.

این نشانه این است که گوشی ریلمی جی تی ۲ در بازارهای هند عرضه خواهد شد و به زودی می‌تواند در قفسه‌های فروشگاه‌های این کشور برای فروش در دسترس خریداران قرار گیرد. در حالی که صفحه‌نمایش نام گوشی جی تی ۲ را در وب‌سایت هندی این شرکت نشان می‌دهد، اما در مورد جزئیات و قابلیت های مهم و اساسی این گوشی هوشمند هیچ نکته قابل توجه‌ای را اعلام نمی‌کند.

گوشی ریلمی جی تی ۲ قبل از راه اندازی در وب سایت ریلمی هند مشاهده شد - چیکاو

با این وجود، لیست نشان می‌دهد که گوشی ریلمی جی تی ۲ و گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو به زودی وارد بازار هند خواهند شد. این شرکت تایید کرده است که رویداد ویژه سری ریلمی جی تی ۲ در روز دوشنبه ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) برگزار خواهد شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی‌ها در همان روز روانه ویترین فروشگاه‌های هند شده و در دسترس عموم خریداران قرار خواهند گرفت یا خیر.

این احتمال وجود دارد که ریلمی فقط مشخصات، ویژگی‌ها و فناوری‌های جدید گوشی‌های هوشمند سری ریلمی جی تی ۲ را در این رویداد روشن کند. گزارش‌های قبلی حدس می‌زنند که رویداد واقعی عرضه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.

  • مشخصات و قیمت مورد انتظار برای گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو

اگر شایعات آنلاین شدن صحت داشته باشند، گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو به احتمال زیاد در حدود ۴۰۰۰ یوان (حدود ۴۷۷۰۰ روپیه) یا به عبارتی در حدود ۶۴۰ دلار آمریکا برچسب قیمتی داشته باشد. علاوه بر این، احتمالاً یک نسخه ویژه نیز از گوشی ریلمی جی تی ۲ معرفی خواهد شد که دارای برچسب قیمتی ۵۰۰۰ یوان است که تقریباً به ۵۹۶۰۰ روپیه یا در حدود ۸۰۰ دلار آمریکا خواهد بود.

مشخصات و قیمت مورد انتظار برای گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو می‌تواند دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی سوپر آمولد با کیفیت WQHD+ و پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز عرضه شود. از نظر عکاسی نیز ظاهراً این تلفن دارای ماژول دوربین سه‌گانه در پنل پشتی خواهد بود. از جمله این دوربین‌ها می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی اشاره کرد. طبق پست Weibo که افشاگر معروف با نام مستعار Digital Chat Station، به اشتراک گذاشته است، ریلمی جی تی ۲ پرو دوربین تله فوتو نخواهد داشت.

ظاهراً این گوشی با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه  ذخیره سازی داخلی عرضه خواهد شد. در داخل بدنه این گوشی ریلمی تراشه پرچمدار و جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل جای خواهد گرفت. علاوه بر این، همچنین گفته شده است که این گوشی احتمالاً به سیستم عامل اندروید ۱۲ مجهز خواهد شد که ریلمی جی تی ۲ پرو پوسته اختصاصی Realme UI 3.0  در بالا اجرا می‌کند. این گوشی برای تأمین برق مورد نیاز نیز از یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در بطن آن جای می‌گیرد، انرژی خود را تأمین خواهد کرد. این گوشی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی عرضه خواهد شد. اطلاعات بیشتر و مشخصات کامل این گوشی هوشمند در طی رویداد ویژه سری ریلمی جی تی ۲ منتشر خواهد شد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.