تصویر فاش شده از ریلمی جی تی ۲ پرو دوربین سلفی زیر نمایشگر را نشان می دهد

گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو (Realme GT 2 Pro) یکی از پرطرفدارترین تلفن های همراه این برند در زمان فعلی است که عمدتاً به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، مورد توجه و استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است.این گوشی هوشمند در پنل پشتی دارای آرایه دوربین افقی است که یادآور سری گلکسی اس ۱۰ سامسونگ (Samsung Galaxy S10 series) است، ضمن این که این اسمارت فون شباهت بسیار زیادی به گوشی هوشمند پیکسل ۶ گوگل دارد. همراه چیکاو باشید.

در حالی که رندرهای رسمی از این تلفن پرچمدار تا به حال تنها نگاهی اجمالی به بخش پنل پشتی آن را می‌دهد، ما موفق شده‌ایم تا این رندرها را به دست آوریم. علاوه بر این، برای اولین بار نیز تصویری زنده از جلوی گوشی را در دست داریم.

همان طور که در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید، گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است که در دو طرف و ضلع  بالای این اسمارت فون برابر هستند. در این تصویر قسمت پایین نمایشگر این اسمارت فون قابل مشاهده نیست، اما احتمالاً حاشیه آن قسمت نیز باید کاملاً باریک باشد، هرچند که انتظار می‌رود که طبق معمول کمی پهن‌تر از سایر حاشیه‌ها باشد.

پنل پشتی گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو - چیکاو

با این حال، این حاشیه‌ها نیستند که برجسته‌ترین ویژگی این گوشی هستند، بلکه نکته‌ی دیگری وجود دارد که بسیار هم مهم است. اگر با مشاهده تصویر بالا متوجه این موضوع نشده‌اید یا آن تصویر را با دقت نگاه نکرده‌اید، شاید اگر بار دیگر آن را با دقت بیشتر بنگرید متوجه این موضوع بشوید. به هر حال همان طور که در تصویر منتشر شده از گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو کاملاً مشخص است و به سادگی نیز می‌توان متوجه آن شد، در قسمت بالای نمایشگر این گوشی نه از بریدگی قطره‌ای خبری است و نه از حفره هول پانچ! پس حسگر دوربین سلفی این گوشی هوشمند در کجا تعبیه شده است؟ این تصویر نشان می‌دهد که این گوشی اصلاً دوربین جلو ندارد، یا حداقل این چیزی است که به نظر می‌رسد.

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این تصویر ادعا شده از این اسمارت فون اعلام می کند که گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو با استفاده از فناوری تعبیه دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش روانه بازار خواهد گردید.

منبع خبر می‌گوید که این گوشی در واقع در دو نسخه عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها دارای دوربین زیر صفحه‌نمایش خواهد بود، که آن را به اولین گوشی هوشمند ریلمی تبدیل می‌کند که از فناوری استفاده دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

گوشی ریلمی جی تی ۲ زرد  - چیکاو

به نظر می‌رسد ریلمی در پنهان کردن دوربین پنل جلو در زیر نمایشگر به طور کاملاً موفق عمل کرده است زیرا هر اندازه که به چشمان خود فشار وارد کنید باز هم نمی‌توانید تشخیص دهید که این دوربین در کدام قسمت نمایشگر مخفی شده است . بنابراین ما نیز هیچ راهی نداریم که بتوانیم با مشاهده این تصویر با قاطعیت اعلام کنیم که دوربین سلفی در سمت چپ بالای نمایشگر قرار دارد یا در سمت راست یا در مرکز ضلع بالا پنهان شده است.

آنچه می‌توان در این مورد گفت فقط این جمله است که ریلمی موفق شده است تا  به زیبایی هرچه تمام‌تر حسگر سلفی را پنهان کند که این مورد نشان می‌دهد این گوشی پرچمدار آتی ریلمی دارای یکی از بهترین صفحه نمایش‌های دوربین UD در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.