گوشی می میکس ۴ شیائومی ترجمه XiaoAI را با زیرنویس AI به ارمغان می آورد

در اوایل ماه جاری، شیائومی جدیدترین تلفن هوشمند میکس (Mix) خود را با نام می میکس ۴ (Mi Mix 4) را روانه بازار کرد. اما آیا می‌دانستید که جدیدترین گوشی‌های هوشمند شیائومی دارای نسخه ارتقا یافته Xiaoai هستند که دارای ویژگی زیرنویس AI زنده است؟ 

بر اساس یک پست که اخیراً در Weibo منتشر شده، گوشی می میکس ۴ شیائومی یک ویژگی جدید با نام ترجمه Xiaoai به ارمغان می‌آورد و قابلیت زیرنویس AI زنده را در می میکس ۴ فعال می‌کند. این ویژگی شبیه به ویژگی زیرنویس زنده گوگل در سیستم عامل اندروید است. همراه چیکاو باشید.

نسخه ارتقا یافته Xiaoai - چیکاو

طبق نظر مهندسان شیائومی، ترجمه به روز شده Xiaoai بر اساس فناوری تفسیر همزمان خود شرکت ساخته شده است و گفته می‌شود از پیشرفته‌ترین فناوری هوش مصنوعی کمک گرفته شده است. ترجمه جدید Xiaoai به کاربران کمک می‌کند تا در هر زمان و هر مکان به سرعت ترجمه کنند. کاربران می‌توانند با کشیدن مرکز کنترل از ابزار ترجمه استفاده کنند.

از ترجمه Xiaoai می‌توان برای ترجمه فیلم‌های زنده، جلسات آنلاین یا تماس‌های صوتی استفاده کرد. شیائومی ادعا می‌کند که این برنامه ترجمه قوی و بسیار سریعی را ارائه می‌دهد و برای خواندن از تغییرات و دخل و تصرف بسیار کمی برخوردار است. همچنین، با تعدادی از لهجه‌های انگلیسی نیز سازگار است.

شیائومی می‌گوید که ترجمه Xiaoai به طور مداوم واژگان ترجمه را بر اساس صحنه‌های شناخته شده مورد نیاز کاربران ایجاد می‌کند و همچنین، مکانیسم ترجمه را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، ترجمه Xiaoai از زبان‌های فرعی بیشتری (که جامعه‌ی متکلمین کوچکی دارند)، پشتیبانی می‌کند.

شیائومی همچنین نقشه راه ترجمه Xiaoai را منتشر کرده است. ویژگی ترجمه با به‌روز رسانی پایدار MIUI 12.5 از ماه سپتامبر ۰شهریور مهر) برای دسته‌ای از تلفن‌های هوشمند شیائومی عرضه می‌شود.

نقشه راه ترجمه Xiaoai مشخص شد - چیکاو

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی

گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی دارای پنل سوپر آمولد خمیده 6.67 اینچی است که دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در زیر آن قرار گرفته است.

گوشی می میکس ۴ شیائومی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 پلاس به همراه 8 گیگابایت رم یا 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت و یا 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود. اسمارت فون جدید میکس رابط کاربری MIUI 12.5 را بر اساس اندروید 11 اجرا می کند و دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی سیم‌دار و ۵۰ واتی بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌ها و مشخصات گوشی هوشمند می میکس ۴ شیائومی - چیکاو

علاوه بر این، این گوشی هوشمند در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه‌ی حسگر 108 مگاپیکسلی لنز واید به عنوان دوربین اصلی، دوربین پریسکوپ با زوم 50 برابری و دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با لنزهای فری فرم بهره می‌برد. (دوربین‌های اولترا واید یا همان فوق عریض معمولا در ثبت تصاویر با مشکل اعوجاج در اطراف تصویر مواجه می‌شوند. لنز Free Form  می‌تواند این مشکل را برطرف کند.)

قیمت می میکس 4 از 4999 یوان (772 دلار) برای نسخه پایه با رم 4 گیگابایت به همراه 128 گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی شروع می‌شود. گوشی می میکس ۴ شیائومی مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصر به فرد را شامل می‌شود که از جمله می‌توان به حالت ضد گم شدن، اتصال عمیق سیم کارت در گوشی، بهینه سازی سیگنال تطبیقی و همچنین شارژ هوشمند و حالت Boost Mode هم ارائه داده که سرعت را افزایش می‌دهد اما باعث استهلاک باتری می‌شود و کاربران برای استفاده از این گزینه می‌توانند دست به انتخاب بزنند.

 

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.