موتورولا اج ایکس ۳۰ در اولین عرضه ظرف۳ دقیقه  بیش از ۱۰۰۰۰ دستگاه فروخت

سرانجام انتظار کاربران به سر آمد و گوشی هوشمند موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا برای فروش در دسترس قرار گرفت . موتو اج ایکس ۳۰ اولین گوشی هوشمند در جهان است که از آخرین تراشه پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم گوشی هوشمند(Snapdragon 8 Gen 1 SoC)  قدرت می‌گیرد و می‌تواند عملکرد، قدرت و توانایی‌های این آخرین تراشه جهان را، امروز برای اولین بار در چین به نمایش بگذارد. همراه چیکاو باشید.

در گزارشی که در این باره منتشر شده  آمده است که تنها در عرض چند دقیقه پس از عرضه آن برای خرید، کاربرانی که منتظر عرضه این گوشی بودند سعی کردند تا سریعا گوشی فوق را خریداری کنند. مدیر کل بخش موبایل چین لنوو تأیید کرد که این شرکت ۱۰ هزار دستگاه از این گوشی هوشمند را در کمتر از ۳ دقیقه فروخته است.

صفحه نمایش گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا - چیکاو

پوستر رسمی منتشر شده توسط این برند بیان می‌کند که این شرکت در اولین فروش خود بیش از ۱۰۰ میلیون یوان از گوشی موتو اج ایکس ۳۰ درآمد کسب کرده است. این گوشی برای خرید از طریق چندین پلتفرم تجارت الکترونیک در چین در دسترس قرار گرفت. شایان ذکر است که گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا در حال حاضر در چین موجود است. انتظار می‌رود این گوشی با نام موتورولا اج ۳۰ اولترا در ژانویه ۲۰۲۲ در اروپا و سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود.

گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ۳۰ ایکس در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه می‌شود. قیمت آن در بازار چین ۳۱۹۹ یوان (تقریباً در حدود ۵۰۲ دلار آمریکا) برای نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی تعیین شده است. علاوه بر این، این گوشی در نسخه ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت  ۳۳۹۹ یوان (تقریباً در حدود ۵۳۴ دلار) نیز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. ضمن آن که قدرتمندترین نسخه این گوشی هوشمند نیز با  ۱۲ گیگابایت حافظه رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز موجود می‌شود که با قیمت ۳۵۹۹ یوان (تقریباً در حدود۵۶۵ دلار آمریکا) برای خریداران هزینه در بر خواهد داشت.

رنگ بندی گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا - چیکاو

  • مشخصات گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا

گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده که وضوح فول اچ دی پلاس را با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز به همراه نرخ نمونه برداری لمسی ۵۷۶ هرتز را ارائه می‌دهد. این تلفن همراه موتورولا  حسگر اثر انگشت درون صفحه را ارائه می‌دهد.

در بخش دوربین نیز این گوشی موتورولا بسیار شگفت انگیز ظاهر می‌شود به طوری که در بالای نمایشگر پنل جلو این تلفن یک حفره پانچ برای پذیرایی از دوربین سلفی آن تعبیه شده است. موتورولا بسیار سخاوتمندانه عمل کرده و یک حسگر خارق‌العاده ۶۰ مگاپیکسلی را برای دوربین سلفی قرار داده تا برای عکس و ویدیوهای سلفی و تماس‌های تصویری از آن استفاده شود. نکته قابل توجه اینجاست که این گوشی موتورولا اولین تلفن هوشمند در بازار جهانی است که از حسگر بسیار قدرتمند و شگفت انگیز ۶۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی موتو اج ایکس ۳۰ موتورولا - چیکاو

در پنل پشتی این گوشی هوشمند نیز ماژول دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر به عنوان دوربین اصلی استفاده شده است و علاوه بر آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی دیگر از نوع فوق عریض و یک سنسور تشخیص عمق تصویر۲ مگاپیکسلی نیز حسگر اصلی را همراهی می‌کنند.

این تلفن مجهز به SG81 بوده و از رم LPDDR5 بهره می‌برد و همچنین، فضای ذخیره سازی آن نیز از نوع پرسرعت UFS 3.1 است. یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برق مورد نیاز این دستگاه را تإمین می‌کند. این باتری می‌تواند از شارژ سریع ۶۸ واتی نیز پشتیبانی کند. این دستگاه به طور پیش فرض رابط کاربری MyUX 3.0 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا می کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.