آیفون ۱۳ اپل و مدل‌های قدیمی‌ تر از باگ خرابی واتساپ رنج می‌برند

آیفون ۱۳ اپل و مدل‌های قدیمی‌ تر از باگ خرابی واتساپ رنج می‌برند. پیش از این نیز چندین خبر در مورد ایراداتی که گوشی‌های پرچمدار شرکت‌های بسیار معتبر را به تیتر اول خبرهای دنیای فناوری تبدیل کرد تقدیم کردیم. ظاهرا اکنون نوبت به گوشی‌ها و دیگر محصولات اپل شده تا در صدر این خبرها جای گیرند. همراه چیکاو باشید.

روزگار عجیبی است و همین طور هم بسیار خنده دار که آتش خرابی به جان محصولات معتبرترین برندهای دنیا افتاده است. به عنوان مثال می‌توان از گوشی‌های گوگل پیکسل سری ۶ نام برد که ظاهراً گوگل از روزی که این گوشی را عرضه کرده است، آب خوش از گلویش بالا نرفته است چون « باگ برنامه تیمز مایکروسافت در گوگل پیکسل ۳ باعث ممانعت از تماس با 911 می شود»، « گوگل پیکسل ۶ دارای مشکل سیگنال آزاردهنده است»، « آزمایش‌های جدید نشان می‌دهد در سرعت شارژ سریع گوگل پیکسل 6 مبالغه شده است» یا عجیب‌تر این که « گوشی گوگل پیکسل ۶ به طور خودکار مخاطبین تصادفی را زمانی که مالک خواب بود شماره گیری می کرد» یا سامسونگ که « دارندگان دستگاه های گلکسی رده بالای سامسونگ از مشکلات صوتی هنگام بازی شکایت دارند»  یا اپل که پس از ماجرای « مک بوک پرو اپل خود به خود آتش گرفت و تقریباً جان کاربر را به خطر انداخت»، اکنون که «آیفون ۱۳ اپل و مدل‌های قدیمی‌ تر از باگ خرابی واتساپ رنج می‌برند». این موارد تنها تعداد معدودی از خبرهایی در این زمینه است که در چیکاو تقدیم کاربران عزیز شده است.

ماژول دوربین آیفون 13 - چیکاو

تعدادی از کاربران آیفون نتوانسته‌اند اپلیکیشن محبوب پیام رسان واتساپ را اجرا کنند. در حال حاضر، سری آیفون‌های ۱۳ اپل و حتی مدل‌های قدیمی‌تر در پلتفرم مبتنی بر رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان با یک باگ بزرگ مواجه هستند. طبق توییت‌های متعدد در توییتر، بسیاری از کاربران آیفون اعلام کرده‌اند که واتساپ آن‌ها به سادگی از کار افتاده است.

بر اساس گزارش‌ها، هر زمان که کاربران می‌خواسته‌اند این برنامه را راه‌اندازی کنند، از کار می‌افتد. این امر باعث می‌شد که کاربران اپل نتوانند به چت‌های خود دسترسی داشته باشند یا پیامی ارسال کنند. اخیراً هیچ به‌روزرسانی جدید واتساپ در اپ استور ارائه نشده است، حتی نسخه آزمایشی بتا نیز به دلایل نامعلومی با این مشکل مواجه است. به عبارت دیگر، ممکن است مشکلی در سرورهای فیس بوک باشد تا برنامه یا احتمالاً یک باگ مربوط به سیستم عامل باشد، اما بسیار بعید است.

به گفته افرادی که برای بیان مشکلات خود به توییتر مراجعه کرده‌اند، این باگ حتی بر روی اپلیکیشن معمولی و WhatsApp Business نیز تاثیر گذاشته است. این موضوع زمانی وضعیت را پیچیده‌تر می کند که حتی  بر مدل‌هایی که از آخرین نسخه سیستم عامل iOS برای ایفون بهره می‌برند یعنی از  iOS 15.2 نیز استفاده می کنند نیز تاثیر می‌گذارد و قادر به استفاده از این برنامه نیستند.

رنگ بندی آیفون 13 - چیکاو

علاوه بر این، حتی سایر مدل‌هایی که از نسخه‌های قدیمی‌تر iOS هم استفاده می‌کنند باز دچار همین مشکل می‌شوند. متأسفانه واتساپ هنوز به این مشکلات پاسخ نداده است و مشخص نیست که آیا مشکل از سوی واتساپ است یا این که یک باگ عجیب گوشی‌های دارای سیستم عامل iOS را تحت تأثیر قرار می‌دهد و اپل باید آستین همت را بالا بزند و آن را رفع کند. بنابراین برای اطلاعات بیشتر با چیکاو در ارتباط باشید، زیرا به محض این که  اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع در دسترس قرار گیرد، به روزرسانی‌ها را ارائه خواهیم کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.