موتورولا اج اس ۳۰ از نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی عرضه خواهد شد

انتظار می‌رود که برند موتورولا لنوو به زودی گوشی هوشمند موتورولا موتو اج اس ۳۰ (Motorola Edge S30) را در چین عرضه کند. انتظار می‌رود که گوشی موتو اج اس ۳۰  دارای طراحی و مشخصاتی مشابه با گوشی هوشمند دیگری از همین برند با نام موتورولا موتو جی ۲۰۰ (Moto G 200) باشد. این گوشی اخیراً برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. به عبارت دیگر، گوشی موتورولا موتو جی اج اس ۳۰ همان گوشی موتورولا موتو جی ۲۰۰ است که با این نام جدید در سرزمین چین عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

مدیر محصول لنوو پیشتر فاش کرده بود که این شرکت به زودی دو گوشی پرچمدار را معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها با صفحه نمایش از نوع  LCD در بازار خواهد شد. وبلاگ‌نویس محبوب  Digital Chat Station که در افشای خبرهای فناوری دید طولانی داشته و از این نظر خبرهای مهم و معتبری را تاکنون به اشتراک گذاشته است، اکنون فاش کرده است که گوشی موتورولا اچ اس ۳۰ با صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ال سی دی با نرخ تازه‌سازی فوق العاده بالای ۱۴۴ هرتز عرضه می‌شود.

جدا از نرخ تازه‌سازی بالا که برای بازی یکپارچه و روان عناوین با نرخ فریم بالا طراحی شده است، این دستگاه همانند نسخه جهانی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس نیز خواهد بود. این به طور بالقوه گوشی هوشمند موتورولا اج اس ۳۰ را به یکی از معدود پرچمداران دارای صفحه نمایش LCD در بازار تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، موتورولا اج اس ۳۰ برای تأمین انرژی مورد نیاز از باتری داخلی ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه خود کمک می‌گیرد. علاوه بر این گفته شده که این باتری می‌تواند از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی ‌کند. ضمن آن که در این گوشی برای ماژول دوربین پنل پشتی نیز از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی استفاده خواهد شد. ضخامت این گوشی ۸.۸ میلی متر بوده و وزن آن تنها ۲۰۲ گرم است.

صفحه نمایش و پنل پشتی موتورولا اج اس ۳۰ - چیکاو

به غیر از گوشی هوشمند موتورولا اج اس ۳۰، انتظار می‌رود که موتورولا در همان رویداد آن گوشی از اسمارت فون دیگر خود با نام موتورولا اج ایکس ۳ (Edge X30) نیز رونمایی انجام دهد. این دستگاه یک گوشی پرچمدار تمام عیار است که به عنوان اولین گوشی موتورولا مجهز به آخرین تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ظاهر خواهد شد. این تراشه با استفاده از فناوری پردازش ۴ نانومتری سامسونگ ساخته شده است و چندین پیشرفت در عملکرد و مدیریت انرژی را ارائه می‌دهد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.