مشخصات گوشی ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ ازجمله میزان رم و ذخیره سازی آن مشخص شد

طبق گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند زیادی است که ازجمله می‌توان به ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ (Redmi 10 2022) و گوشی ردمی ۱۰ پرایم ۲۰۲۲ (Redmi 10 Prime 2022) است. شماره مدل‌هایی مانند 21121119SG، 22011119UY، و 21121119VL  با گوشی ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ مرتبط هستند. این مدل‌ها در سایت‌های صدور گواهینامه مانند سایت EEC اروپا، IMDA سنگاپور، TKDN و SDPPI اندونزی و TUV مشاهده شده‌اند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که نوع 22011119UY  توسط کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است. همراه چیکاو باشید.

لیست FCC فاش کرده است که گوشی هوشمند ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ شیائومی در دو گزینه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت که عبارتند از یک گزینه با ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و گزینه دیگر نیز با ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه با اندروید ۱۱ مبتنی بر رابط کاربری MIUI12.5 به طور پیش فرض در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لیست FCC گوشی ردمی 10 - چیکاو

گواهی FCC همچنین تأیید می‌کند که گوشی هوشمند ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ با استفاده از پشتیبانی از شبکه ارتباطات  4G LTE تولید خواهد شد و این تلفن همراه از شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی نخواهد کرد. به تازگی افشاگر معروف خبرهای فناوری کاپر اسکرزیپک (Kacper Skrzypek) فاش کرده است که این اسمارت فون به یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که احتمال داده می‌شود لنز سامسونگ S5KJN1 یا سنسور OmniVision OV50C40 باشد. این دوربین با یک حسگر ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 و یک لنز ۲ مگاپیکسلی OmniVision OV02B1B یا GC02M1B همراه خواهد شد.

بر اساس شایعات موجود که پیرامون این گوشی تاکنون منتشر شده‌اند، حدس زده می‌شود که این گوشی درواقع می‌تواند یک نسخه تغییر نام یافته از گوشی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۴جی باشد که اخیراً در چین عرضه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD باشد که دارای وضوح فول اچ دی پلاس بوده و از نرخ تازه سازی  ۹۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. این اسمارت فون همچنین از قابلیت‌هایی همچون حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه که در دکمه پاور ادغام شده است، بهره می‌برد. این دستگاه برای سیستم دوربین نیز از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی برای دوربین جلو و عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های ویدیویی استفاده می‌کند. ماژول دوربین پنل پشتی این گوشی نیز از یک مجموعه سه گانه تشکیل شده است که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان سنسور اصلی بهره می‌برد و  ۲ حسگر دیگر یعنی یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) نیز دیگر لنزهای این ماژول دوربین هستند. این گوشی هوشمند در داخل بدنه از تراشه هلیو جی ۸۸ مدیاتک قدرت می‌گیرد و همچنین یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برق مورد نیاز آن را تأمین می‌کند که می‌تواند از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کند.

رنگ بندی گوشی هوشمند ردمی ۱۰ نسخه ۲۰۲۲ شیائومی - چیکاو

مشخصات این گوشی، می‌توان گفت که به طور دقیق مشابه مشخصات گوشی ردمی ۱۰ شیائومی است است که در حال حاضر نیز در بازارهای جهانی موجود است. این اسمارت فون نسبت به ردمی ۱۰ شیائومی دارای سنسور تشخیص عمق تصویر ۲ مگاپیکسلی اضافی است. فهلاً هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات ردمی ۱۰ پرایم ۲۰۲۲ در دسترس قرار ندارد. با این حال، حدس زده می‌شود که این دستگاه می‌تواند راهی بازار هند شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.