شیائومی به‌طور تصادفی مشخصات ردمی ۱۰ را فاش کرد

هفته‌ی گذشته ویژگی‌های کلیدی ردمی ۱۰ شیائومی – Xiaomi Redmi 10 توسط یک سایت خرده فروشی فاش شد اما چند ساعت قبل‌، شیائومی به طور تصادفی این تلفن هوشمند آینده خود را از طریق وبلاگ رسمی خود معرفی کرد. این پست در حال حاضر حذف شده است اما توسعه دهندگان XDA موفق شدند تا مشخصات این گوشی را مشاهده کرده و سپس منتشر کنند. بنابراین، اکنون همه چیز را در مورد این گوشی می‌دانیم، اما تنها مواردی که هنوز اطلاعاتی در مورد آن در دسترس نیست، فقط تاریخ معرفی و قیمت آن است. همراه چیکاو باشید.

مشخصات و ویژگی‌های ردمی ۱۰ شیائومی

مشخصات و ویژگی‌های ردمی ۱۰ شیائومی - چیکاو

ردمی ۱۰ شیائومی یک پنل ۶.۵ اینچی از نوع  LCD با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، نرخ نوسازی تطبیقی 30 هرتز، 50 هرتز، 60 هرتز و 90 هرتز را ارائه می‌دهد. حفره‌ی هول پانچ در مرکز بالای نمایشگر واقع شده و برای محافظت صفحه نمایش نیز از گوریلا گلس ۳ کورنینگ استفاده می‌شود.بدنه‌ی گوشی ردمی ۱۰ شیائومی مانند دیگر محصولات ارزان قیمت از پلی کربنات ساخته شده است. ابعاد دستگاه 161.95 در 75.53 در  8.92 میلی متر است و وزن 181 گرم نیز وزن دارد. این محصول در سه رنگ خاکستری کربنی ، سفید و آبی دریایی عرضه می‌شود.

گوشی ردمی ۱۰ شیائومی مجهز به پردازنده‌ی هلیو  G88 مدیاتک بوده که به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی برای اتصالات نیز از دو سیم کارت، 4G، WiFi دو بانده، بلوتوث 5.0، GNSS GPS ، A-GPS ، GLONASS ، GALILEO ، BDS ، پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون پشتیبانی می‌کند.

از نظر دوربین، تلفن هوشمند دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک واحد فوق عریض 8 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی است. برای عکس‌های سلفی، از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده می کند که در داخل حفره هول پانچ قرار دارد.

از دیگر ویژگی های دستگاه می‌توان به شکاف کارت MicroSD، بلندگوهای استریو دوگانه، سنسور اثر انگشت جانبی ، MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 18 واتی (با شارژر 22.5 واتی) و شارژ معکوس 9 واتی اشاره کرد.

Redmi 10 بسته به مناطق در تنظیمات ذخیره سازی زیر به فروش می رسد:

  • ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی داخلی
  • ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی

متاسفانه شیائومی تاریخ معرفی و قیمت این تلفن هوشمند را فاش نکرده است. ما انتظار داریم که این جزئیات به محض رسمی شدن گوشی مشخص شود.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.