ردمی ۱۰ با تراشه هلیو جی ۸۸ مدیاتک، رم ۶ و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود

اوایل امسال، ردمی، سازنده تلفن چینی، گوشی ردمی ۱۰ را در بازارهای اروپا و مالزی عرضه کرد. این دستگاه در بخش مقرون به صرفه عرضه شد و دارای صفحه نمایشی با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بود. در حال حاضر، این تلفن هوشمند در نیجریه فرود آمده است و در حال حاضر با قیمت 207 دلار آمریکا در دسترس است. با چیکاو همراه باشید.

قیمت فوق برای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. اما نسخه‌های دیگر این گوشی هوشمند با قیمت‌های دیگری عرضه می‌شود. به عنوان مثال،  4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت، 6 گیگابایت رم + 128 گیگابایت به ترتیب با قیمت ۲۱۳ و ۲۳۴ دلار به فروش خواهند رسید. فروش این تلفن هوشمند هفته آینده در این کشور آغاز می‌شود.

  • مشخصات گوشی هوشمند ردمی ۱۰

ردمی ۱۰ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. صفحه نمایش این گوشی در قسمت بالا دارای یک حفره هول پانچ است که برای قرار دادن دوربین سلفی ایجاد شده است. این صفحه نمایش از وضوح اچ دی پلاس و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. گوشی ردمی ۱۰ برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری از یک حسگر ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی هوشمند ردمی ۱۰ - چیکاو

این گوشی هوشمند در پنل پشتی از یک ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است. علاوه بر این یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگر برای عکاسی ماکرو و تشخیص داده‌های عمق تصویر نیز در این ماژول جای گرفته‌اند.

در داخل بدنه‌ب این گوشی از یک تراشه هلیو جی ۸۸ مدیاتک استفاده شده که با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شده است. ردمی ۱۰ به لطف شکاف کارت microSD این قابلیت را دارد تا بتوان حیزان حافظه آن را افزایش دارد. این گوشی دو سیم کارته دارای باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که می تواند از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی نیز پشتیبانی کند. ضمن این که دارای دو بلندگو، جک 3.5 میلیمتری هدفون و پورت USB Type-C نیز هست.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.