گوشی هوشمند ردمی ۱۰ پرایم مجهز به هلیو جی ۸۸ مدیاتک به زودی در هند معرفی می شود

یک هفته پس از انتشار غیرعمدی و مضحک مشخصات گوشی ردمی ۱۰ پرایم شیائومی، این شرکت رسماً ردمی 10 را در سطح جهانی معرفی کرد. این تلفن هوشمند جدید یک ارتقا قوی دارد که مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو جی۸۸ (Helio G88 SoC)، تنظیم دوربین چهارگانه با دوربین 50 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 18 واتی شده است. این دستگاه همچنین اولین ردمی بدون نوت است که دارای صفحه نمایش نرخ تازه سازی بالا است. پس از عرضه این دستگاه در بازارهای جهانی، به نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده سازی این دستگاه برای عرضه در بازار هند است. با این حال، در صورت عرضه برای کشورهای آسیایی، ممکن است این دستگاه به ردمی ۱۰ پرایم Redmi 10 Prime تغییر نام دهد. همراه چیکاو باشید.

متأسفانه، این شرکت تاریخ دقیق عرضه این گوشی در کشور را فاش نمی‌کند. با این حال، برخی از مدیران ارشد شیائومی شماره‌های مختلفی را برای این دستگاه در توییتر توئیت کرده‌اند. در سال گذشته، Redmi 9 به عنوان Redmi 9 Prime در کشور معرفی شد. بنابراین، تصادفی ساده نیست که ببینیم شرکت اعداد و ارقامی را که در رده «Prime» قرار دارند، مورد تمسخر قرار می‌دهد. در حال حاضر، ما نمی‌دانیم که آیا این دستگاه در ماه جاری به عنوان «آخرین لحظه» به هند می رسد یا شیائومی، صبر می‌کند تا آن را در ماه سپتامبر (۱۱ شهریور به بعد) عرضه کند. هرچند که ردمی ۱۰ به نام تجاری جدیدی تغییر داده می‌شود، اما همه مشخصات در مورد این دستگاه از قبل فاش شده و اکنون می‌دانیم که چه قابلیت‌هایی را از آن می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

مشخصات گوشی ردمی ۱۰ پرایم شیائومی - چیکاو

مشخصات اولیه‌ی ردمی ۱۰ پرایم شیائومی

ردمی ۱۰ پرایم مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع LCD با کیفیت Full HD خواهد داشت که با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز  تطبیقی عرضه خواهد شد. این بدان معناست که صفحه نمایش می‌تواند به صورت پویا بین نرخ تجدید 45 ، 60 و 90 هرتز تغییر حالت دهد. همه چیز بستگی به محتوایی دارد که در صفحه نمایش داده شده است. صفحه نمایش دارای یک حفره‌ی هول پانچ در مرکز بالای نمایشگر برای قرار گیری دوربین پنل جلو است که برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در داخل بدنه‌ی این گوشی هوشمند یک تراشه‌ی هلیو جی ۸۸ میدیاتک در چند نسخه با رم ۴ یا 6 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است و در حال حاضر، مشخص نیست که آیا شیائومی همه این نسخه‌ها را در بازار هند عرضه می‌کند یا خیر. از نظر دوربین نیز، پنل پشت این دستگاه میزبان یک ماژول دوربین چهارگانه است که شامل: حسگر اصلی آن یک سنسور 50 مگاپیکسلی است و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی بعلاوه‌ی دو ماژول ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و ماکرو نیز دیگر حسگرهای آن هستند.

برای عکس‌های سلفی و تماس های ویدئویی، این دستگاه از دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر سخت افزار، کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که تمامی ویژگی‌های دوربین MIUI همراه با این گوشی ارائه شود.

پنل پشتی و جلویی ردمی ۱۰ پرایم - چیکاو

ردمی ۱۰ پرایم از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی و شارژ معکوس 9 واتی استفاده می‌کند. این دستگاه دارای جک 3.5 میلی متری هدفون، شکاف کارت microSD ، IR Blaster و درگاه USB Type-C است. این تلفن هوشمند 4G VoLTE با Wi-Fi 5 باند دوگانه و بلوتوث 5.0 است. علاوه بر این، در لبه‌ی دستگاه نیز حسگر اثر انگشت جای گرفته است. بلندگوهای استریو دوگانه نیز کیفیت صدای خوب را تضمین می کنند. ردمی ۱۰ پرایم در حدود 181 گرم وزن دارد و ضخامت آن 8.9 میلی متر است. در حال حاضر اطلاعات موثقی در مورد قیمت این دستگاه در هند به دست نیامده است.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.