۱۰ گوشی هوشمند مورد علاقه طرفداران ان تو تو برای اکتبر ۲۰۲۱ (بخش دوم)

در بخش اول این مقاله شرح معرفی ۴ گوشی هوشمندی که در نظر خواهی سایت ان توتو از نظر طرفداران بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند، معرفی شدند. در ادامه نیز شرح ۶ گوشی هوشمند دیگر و ادامه این مقاله تقدیم می‌گردد. همراه چیکاو باشید.

۵ ـ گوشی هوشمند IQOO Z5

امتیاز طرفداران: ۹۳.۳۳ درصد

درست مانند گوشی هوشمند میزو ۱۸، گوشی هوشمند iQOO Z5 یکی دیگر از «گرگ‌های تنها» در ۱۰ گوشی هوشمند برتر سایت ان تو تو است که مورد علاقه طرفداران برای ماه اکتبر سال ۲۰۲۱ قرار گرفته است. این تلفن هوشمند سیستم‌عامل اندروید ۱۱ را به طور پیش فرض اجرا می کند، ضمن آن که رابط کاربری اختصاصی Funtouch 11.1 نیز در بالای آن اجرا می‌شود. علاوه بر این، این گوشی هوشمند دو سیم کارته (نانو) دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است و از نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند IQOO Z5 - چیکاو

جدا از آن، این گوشی از HDR10 نیز می‌تواند پشتیبانی ‌کند. علاوه بر قابلیت هایی که ذکر شد این اسمارت فون همچنین، طیف رنگی DCI-P3 و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. این گوشی هوشمند در داخل بدنه نیز از یک پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۷۷۸ جی کوالکام پلتفرم گوشی‌های هوشمند (Qualcomm Snapdragon 778G SoC) بهره می‌برد.

۶ـ گوشی هوشمند اوپو رنو ۶ پرو ۵جی (OPPO RENO6 PRO 5G)

امتیاز طرفداران: ۹۳.۲ درصد

گوشی هوشمند اوپو رنو ۶ نسخه ۵جی با یک پنل ۶.۵۵ اینچی از نوع سوپر آمولد عرضه شده است  که از وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. این صفحه نمایش از نسبت تصویر ۲۰ به  برخوردار بوده  و علاوه بر آن از فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند. صفحه نمایش اوپو رنو۶ را گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ محافظت می‌کند.

پنل پشتی گوشی هوشمند اوپو رنو ۶ پرو ۵جی (OPPO RENO6 PRO 5G) - چیکاو

این اسمارت فون یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی را در بطن خود جای داده که می‌تواند از شارژ سریع  ۶۵ واتی (SuperVOOC 65) پشتیبانی کند. این دستگاه به طور پیش فرض از رابط کاربری اختصاصی ColorOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند اما با این حال، یک رابط کاربری منحصر به فرد Diwali نیز در بالا اجرا می‌شود. در داخل بدنه این گوشی هوشمند پردازنده  پرچمدار دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک پلتفرم گوشی هوشمند (Dimensity 1200 SoC) به این تلفن همراه قدرت می‌بخشد.

۷ـ هواوی میت ۴۰ پرو (HUAWEI MATE 40 PRO)

امتیاز کاربران: ۹۳.۱۱ درصد

گوشی هوشمند هواوی میت ۴۰ پرو با پردازنده ۵ نانومتری کرین ۹۰۰۰ پلتفرم موبایل (Kirin 9000 SoC) در بازار عرضه می‌شود. این اسمارت فون هواوی همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.1 همراه شده است. علاوه بر این، این تلفن همراه هواوی از یک صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی استفاده می‌کند که از وضوح ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل و همچنین نرخ تجدید ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی هواوی میت ۴۰ پرو (HUAWEI MATE 40 PRO) سفید - چیکاو

این گوشی هوشمند هواوی در داخل بدنه برای تأمین انرژی مورد نیاز از یک باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند از شارژ سریع ۶۶ واتی، شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ واتی نیز پشتیبانی ‌کند. بخش باتری یکی از نقاط قوت این گوشی هوشمند است.

۸ـ آنر مجیک ۳ (HONOR MAGIC3)

امتیاز طرفداران: ۹۲.۹ درصد

یکی از دو گوشی هوشمند آنر در فهرست ۱۰ گوشی برتر مورد علاقه طرفداران برای اکتبر ۲۰۲۱، گوشی آنر مجیک ۳ است. این دستگاه از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون  ۸۸۸ کوالکام پلتفرم موبایل ( Qualcomm Snapdragon 888 SoC) قدرت می‌گیرد و علاوه بر آن از شبکه نسل پنجم ارتباطات یعنی ۵جی نیز می‌تواند پشتیبانی کند.

پنل پشتی و صفحه نمایش آنر مجیک ۳ (HONOR MAGIC3) آبی و صورتی - چیکاو

 گوشی هوشمند مجیک ۳ آنر دارای صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و از وضوح ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل نیز برخوردار است. این پنل نمایشگر از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به استفاده از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد. علاوه بر این، این دستگاه دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۶ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

۹ـ آنر مجیک ۳ پرو (HONOR MAGIC3 PRO)

امتیاز طرفداران: ۹۲.۸۱ درصد

این دستگاه از پردازنده پرچمدار نسل پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس پلتفرم موبایل (Qualcomm Snapdragon 888 Plus SoC) پشتیبانی می‌کند و همچنین از اتصال ۵جی نیز برخوردار شده است. گوشی هوشمند مجیک ۳ پرو آنر دارای صفحه نمایش ۶.۷۶ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده که از وضوح ۱۳۴۴ در ۲۷۷۲ پیکسل بهره می‌برد. این پنل نمایشگر از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی آنر مجیک ۳ پرو (HONOR MAGIC3 PRO) سفید و مشکی - چیکاو

این گوشی هوشمند از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه در بطن خود دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۶ واتی و همچنین شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

۱۰ـ اوپو کی ۹ پرو ۵جی (OPPO K9 PRO 5G)

امتیاز طرفداران: ۹۲.۷۳ درصد

آخرین دستگاه در لیست ۱۰ گوشی هوشمند مورد علاقه طرفداران، گوشی هوشمند اوپو کی ۹ پرو ۵جی است. این تلفن همراه اوپو از پردازنده پرچمدار دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک پلتفرم موبایل (Media Tek Dimensity 1200 SoC) قدرت خود را به دست می‌آورد. اسمارت فون اوپو کی ۹ پرو ۵جی از صفحه نمایش بزرگ سوپر آمولد با وضوح بالا با و همچنین نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. این صفحه نمایش  دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۱.۷ درصد است.

صفحه نمایش و پنل پشتی اوپو کی ۹ پرو ۵جی (OPPO K9 PRO 5G) آبی و مشکی - چیکاو

وزن این گوشی هوشمند حدود ۱۸۰ گرم و ضخامت آن تنها ۸.۵ میلی متر است. پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک که در بطن گوشی هوشمند اوپو کی ۹ پرو ۵جی قرار گرفته است یک تراشه ۶ نانومتری کم مصرف با حداکثر سرعت کلاک ۳.۰ گیگاهرتز است. ضمن آن که عملکرد آن نسبت به نسل قبلی ۲۲ درصد بهتر شده است، بازدهی این تراشه نیز ۲۵ درصد افزایش یافته است. به گفته پایگاه داده ان تو تو، امتیاز اجرای این تراشه به ۷۱۰۰۰۰ امتیاز می‌رسد. گوشی هوشمند اوپو کی ۹ پرو مجهز به ۵جی برای تأمین برق مورد نیاز خود از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سوپر فلاش ۶۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.