هواوی میت 40 پرو 4G با هارمونی دو به زودی منتشر می شود

احتمالا شاهد نسخه جدیدی از گوشی میت 40 پرو با پشتیبانی از فناوری 4G و سیستم عامل هارمونی 2 باشیم. گفته می شود که این دستگاه به زودی ارائه می شود. همراه چیکاو باشید.

پس از تحریم کمپانی هوآوی و محروم شدن دستگاه های این کمپانی از سرویس های گوگل، این شرکت سیاست های خود را تغییر داد. پیش از این شاهد معرفی اپ گالری و HMS برای گوشی های این برند بودیم. هم اکنون این کمپانی چینی تصمیم گرفته است تا سیستم‌عامل هواوی هارمونی 2 یا Harmony OS 2 را در پرچمداران خود به کار گیرد. وب سایت خبری GSMArena، ضمن تایید این خبر گزارش کرده است که نسخه‌ای از سری میت 40 هواوی با سیستم عامل هارمونی 2 به ثبت رسیده است. همانطور که میدانید این گوشی با سیستم‌عامل اندروید و رابط کاربری EMUI در اکتبر 2020 راهی بازار فروش شد اما نمی توانست از سرویس های گوگل استفاده کند و کاربران به جای پلی استور از اپ گالری استفاده می کنند.

سیاست های هواوی به این صورت است که قصد دارد از اپ گالری و HMS در کنار هارمونی 2 برای محصولات خود استفاده کند. در نتیجه کاربران میتوانند سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کنند. گوشی هوشمند میت 40 پرو با سیستم عامل هارمونی 2 در وب‌سایت رگولاتوری تنا به ثبت رسیده است. ثبت این گوشی با سیستم عامل هارمونی 2 خبر از نهایی شدن این سیستم عامل را می دهد.

مدل مجهز به سیستم عامل هارمونی 2 با شماره‌مدل NOH-AL00 ارائه می شود و از نظر ظاهری با نسخه اندروید تفاوتی ندارد. به نظر می رسد که این دستگاه با پشتیبانی از فناوری 4G و با وجود فرکانس 3.1 گیگاهرتز پردازنده، از تراشه کرین 9000 استفاده کند. انتظار می‌رود که شاهد محصولات هوآوی با سیستم عامل هارمونی 2 در سراسر جهان باشیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.