اوپو کا ۹ پرو با تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و شارژر ۶۰ واتی عرضه می شود

به گفته افشاگر معروف خبرهای فناوری Weibo، DCS، اوپو در حال کار بر روی تلفن هوشمند جدیدی از سری K است. این دستگاه اوپو کا ۹ پرو (Oppo K 9 Pro) نام خواهد داشت. این گوشی از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک (MediaTek Dimensity 1200) بهره می‌برد. ضمن آن که، این دستگاه همچنین دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گزارش همچنین اعلام می‌کند که اوپو کا ۹ پرو  برای اولین بار از شارژ سریع ۶۰ وات پشتیبانی می‌کند. این تلفن هوشمند در پنل پشت از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می کند که دوربین اصلی آن یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

از نظر رم و فضای ذخیره‌سازی نیز گوشی اوپو کا ۹ پرو، تا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد داشت. اگرچه این دستگاه از مشخصات گوشی‌های پرچمدار بهره می‌برد اما احتمال داده می‌شود که نسبت به عملکرد بالایی که ارائه می‌دهد، از قیمت بالایی نیز برخوردار باشد.

  • فهرست مشخصات گوشی اوپو کا ۹ پرو در سایت TENAA

این اولین اطلاعات در مورد مشخصات گوشی اوپو کا ۹ پرو نیست که اعلام می‌شود بلکه، این دستگاه قبلاً راه خود را به TENAA باز کرده است. تصاویر به دست آمده از  TENAA طراحی این تلفن هوشمند را نشان می‌دهد.

به نظر می‌رسد که در پنل پشت این گوشی یک ماژول دوربین مستطیلی بزرگ قرار گرفته باشد. این ماژول دوربین تقریباً تمام عرض دستگاه و حدود یک سوم ارتفاع گوشی را در بر می‌گیرد. علاوه بر این، ماژول در سمت چپ با سه سنسور دوربین عمودی قرار دارد. مارک تجاری « 09-K» در سمت راست ماژول دوربین به چشم می‌آید. در لبه‌ی راست گوشی دکمه‌ی پاور وجود دارد، در حالی که کلیدهای تنظیم صدا بر روی لبه‌ی سمت چپ قرار دارند.

فهرست مشخصات گوشی اوپو کا ۹ پرو - چیکاو

طبق مشخصاتی که در این فهرست ذکر شده است، این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد بود که وضوح فول اچ دی پلاس را با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۳۴۰۰ پیکسل ارائه می‌دهد و از نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می‌برد. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش جای گرفته است. این دستگاه می‌تواند با ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم عرضه شود و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی را ارائه دهد.

این دستگاه علاوه بر دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، از دو  دوربین ۸ و ۲ مگاپیکسلی دیگر در پنل پشت نیز برخوردار می‌شود. در پنل جلو نیز برای ثبت عکس‌های سلفی و پاسخ به تماس های تصویری از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

 صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی اوپو کا ۹ پرو - چیکاو

این دستگاه رابط کاربری اختصاصی ColorOS این شرکت در بالای سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. ضمن این که، اوپو برای این گوشی یک باتری با ظرفیت ۴۴۰۰ میلی آمپری را در داخل بدنه‌ی آن نصب می‌کند که از شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد کرد تا کل سیستم برای مدت طولانی‌تری کار کند. گوشی Oppo PEYM00 در سه رنگ آبی، مشکی و نقره‌ای به فروش می‌رسد. به گفته افشاکننده‌ی خبر، گوشی اوپو کا ۹ پرو با نام تجاری Realme GT Neo در بازار عرضه خواهد شد.

لبه ها و ضخامت گوشی اوپو کا ۹ پرو - چیکاو

اگرچه در مورد قیمت، اطلاعات زیادی در دست نیست. با این حال، NewsBytes پیش بینی می‌کند که قیمت اوپو کا ۹ پرو با توجه به این که قیمت اولیه اوپو کا ۹ نسخه‌ی ۵جی آن در خرده فروشی‌ها به قیمت ۱۹۹۹ یوآن (۳۰۸ دلار آمریکا) عرضه شده است، احتمال داده می‌شود که در بازار چین نیز از همان قیمت نسخه‌ی کا ۹ نسخه‌ی ۵جی شروع شود.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.