گوشی میان رده ۵جی جدید آیفون اس ای ممکن است در سه ماهه اول ۲۰۲۲ عرضه شود

گوشی‌های آیفون اپل همیشه طرفداران بسیاری داشته و در بازار گوشی‌های هوشمند نیز گوشی‌های این برند یک تنه با ده‌ها شرکت و برند اندرویدی رقابت می‌کند و با این حال باز هم جایگاه سوم فروش را در رتبه بندی جهانی در اختیار دارد. شاید اگر اپل نیز همچون شرکت‌های اندرویدی در سه سطح پرچمدار، میان رده و پایین‌رده تلفن هوشمند تولید می‌کرد بدون هیچ شک و تردیدی می‌توانست رتبه اول فروش جهانی را به خود اختصاص دهد. این شرکت اما برای جبران این موضوع تلاش می کند تا با عرضه گوشی‌هایی تحت عنوان خط تولید آیفون اس ای (Apple iPhone SE) تا حدودی دل طرفدارانی را که قادر به خرید گوشی‌های پرچمدار این شرکت نیستند، به دست آورد. همراه چیکاو باشید.

اپل در حال کار بر روی مدل جدید آیفون SE است. بر اساس اطلاعات تازه‌ای که توسط TrendForce، یک شرکت تحقیقاتی از تایوان به اشتراک گذاشته شده است، انتظار می‌رود نسل سوم آیفون SE در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ عرضه شود. احتمالاً برند مستقر در کوپرتینو آن را تا پایان مارس ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد.

 آیفون اس ای قرمز - چیکاو

این شرکت تحقیقاتی ادعا کرد که اپل علاوه بر عرضه آیفون SE مدل  ۲۰۲۲ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، چهار مدل گوشی هوشمند آیفون را نیز در نیمه دوم سال عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود این گوشی آیفون اس ای مدل سال ۲۰۲۲ این شرکت به عنوان یک گوشی میان رده با پشتیبانی از اتصال شبکه ارتباطات نسل پنجم ۵جی وارد بازار شود. طبق ادعای این شرکت، انتظار می‌رود حجم تولید اپل در سال آینده به ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه برسد.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر معتبر اپل فاش کرد که ظاهر آیفون SE مدل ۲۰۲۲ نیز شبیه به مدل فعلی آیفون SE مدل ۲۰۲۰ خواهد بود. از این رو، انتظار می‌رود که این گوشی مدل اس ای آینده اپل نیز همچنان با همان صفحه نمایش ۴.۷ اینچی مدل پیشین در بازار عرضه شود. تنها تغییر عمده‌ای که انتظار می‌رود آیفون SE مدل ۲۰۲۲ نسبت به مدل پیشین خود داشته باشد، گنجاندن یک پردازنده جدید است که از اتصال شبکه ارتباطات ۵جی نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش آیفون SE مدل ۲۰۲۲ - چیکاو

آیفون SE مدل سال ۲۰۲۰ بسیاری از ویژگی‌ها و قابلیت‌های خود را از آیفون ۸ به عاریت گرفته است اما از نظر سخت افزار داخلی دارای قطعات ارتقا یافته‌ای مانند تراشه Apple Bionic A13 خواهد بود. این احتمال نیز وجود دارد که آیفون SE مدل ۲۰۲۲ ممکن است با تراشه آخرین پرچمدار اپل یعنی پردازنده  Apple A15 Bionic در دسترس کاربران قرار گیرد این تراشه‌ی اخیر همان پردازنده‌ای است که به سری آیفون ۱۳ که امسال معرفی شد، قدرت می‌بخشد.

شایعات از وجود گوشی دیگری از سری آیفون‌های اپل تحت عنوان آیفون SE پلاس نیز خبر می‌دهند. با این حال، گزارش جدید هیچ اطلاعاتی در مورد آن اسمارت فون ارائه نداده است.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.