گوشی آیفون اس ای ۳ اپل با پشتیبانی از شبکه ۵ جی و پردازنده ارتقا یافته عرضه خواهد شد

در چند ماه گذشته، در مورد گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ (iPhone SE 3) اپل شایعات متعددی منتشر شده است. اخیراً، رندرهای مفهومی این گوشی فاش شده و اظهار نظر شده است که این دستگاه از شاسی مشابه آیفون اس ای ۲۰۲۰  قبلی اپل استفاده خواهد کرد. در حال حاضر، اطلاعات جدیدی که ازسوی Macotakara منتشر شده است، نشان می‌دهد که یک مدل جدید از گوشی آیفون اس ای با قابلیت ارتقاء اتصال داخلی معرفی خواهد شد که این گوشی از طراحی مشابه SE قدیمی برخوردار خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

طبق گفته Macotakara، آیفون اس ای ۳ اپل به جای ۴جی که در گوشی آیفون اس ای مدل ۲۰۲۰ اپل مشاهده می‌شود، این گوشی اپل از شبکه ارتباطات ۵جی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند با ارتقاء قطعات داخلی، عملکرد بهتری را به ارمغان می‌آورد. شایعات حاکی از آن است که اپل در بطن این گوشی آیفون اس ای جدید از پردازنده بایونیک A15 استفاده خواهد کرد. برای کسانی که خبرهای دنیای اپل را دنبال نکرده‌اند، باید بگوییم که تراشه بایونیک A15 اپل همان تراشه‌ای است که آخرین سری آیفون ۱۳ را تغذیه می‌کند.

صفحه نمایش آیفون اس ای ۳ اپل قرمز - چیکاو

گفته می‌شود، این تلفن همراه با یک شبکه خوب، افزایش عملکرد خواهد داشت. مودم اسنپدراگون ایکس ۶۰ کوالکام مجهز به ۵جی ( Qualcomm Snapdragon X 60 5G) مجهز به سیم کارت فیزیکی و eSIM است. از نظر سایر مشخصات، این گوشی ممکن است دارای صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با حاشیه‌های زیاد در قسمت‌های بالا و پایین صفحه نمایش باشد. همچنین می‌تواند دارای یک سنسور تاچ آیدی (TouchID) باشد که به عنوان دکمه صفحه اصلی عمل می‌کند.

پنل پشتی آیفون اس ای ۳ اپل قرمز - چیکاو

انتظار می‌رود گوشی هوشمند آیفون اس ای ۳ اپل قوی‌ترین تلفن هوشمند جمع و جور این شرکت باشد که در ماه‌های آینده معرفی خواهد شد. اپل هنوز تاریخ رسمی عرضه این گوشی را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که این گوشی به زودی روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.