آنر ۶۰ مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی و ۱۲ گیگابایت  رم در گیک بنچ ظاهر شد

سری آنر ۶۰ قرار است تا چند روز دیگر یعنی در ۱ دسامبر (۱۰ آذر)  معرفی شود. تاکنون رندرهای زیادی از این گوشی منتشر شده است و همچنین برخی از مشخصات و قابلیت‌های این گوشی هوشمند آنر فاش شده است. رندرهای بسیار باکیفیت این گوشی از زوایای مختلف، طراحی بیشتر آشنای را به نمایش می‌گذارد. بنابراین، از نظر مشخصات نیز تقریباً با بیشتر ویژگی‌های این گوشی آشنایی داریم و تاکنون مشخص شده است که آنر ۶۰ نسخه استاندارد یا معمولی و آنر ۶۰ پرو از نظر طراحی و ابعاد تقریباً یکسان هستند. همراه چیکاو باشید.

اکنون این گوشی هوشمند به پایگاه داده گیگ بنچ (GeekBench) وارد شده است و می‌توان برخی از مشخصات آن را مشاهده کرد تا متوجه شد آنچه تاکنون فاش شده است تا چه اندازه با شایعات منتشر شده منطبق هستند.

اخیراً  یک گوشی هوشمند آنر با کد HONOR TNA-AN00 در بنچمارک مشاهده شد. تا آنجا که اطلاعات سخت‌افزاری موجود در فهرست این گوشی نشان می‌دهد، و این داده‌ها نیز اگرچه چندان زیاد نیستند، اما همچنان جزئیات شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند، که بیشتر شایعات مربوط به مشخصات قبلی را تایید می‌کنند. گوشی‌های آنر ۶۰ و احتمالا ۶۰ پرو هر دو از تراشه کوالکام SM7325 قدرت می‌گیرند که این کد مربوط به تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی و ۷۷۸جی پلاس کوالکام است.

 از آنجایی که هسته اصلی در این نسخه‌های ارائه شده در گیک بنچ به کلاک‌های بالاتر از ۲.۵ گیگاهرتز می‌رسد، می‌توان فرض کرد که این گوشی به احتمال زیاد از تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی پلاس کوالکام بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد که این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم جفت شده است و همچنین اندروید ۱۱ را به طور پیش فرض ارائه دهد.

در مورد دیگر مشخصات نیز تا جایی که شایعات فاش کرده‌اند، گوشی آنر ۶۰ در دو نسخه معمولی و پرو عرضه خواهد شد. این دو گوشی به احتمال زیاد از نظر ابعاد و همچنین پنل نمایشگر با یکدیگر چندان تفاوتی‌هایی خواهند داشت، اما احتمال داده می‌شود که این نمایشگرها از نوع سوپر آمولد خواهند بود. نکته دیگر نیز این است که احتمال دارد تا نمایشگر مدل معمولی تخت باشد اما مدل پرو به احتمال زیاد از صفحه نمایش خمیده استفاده خواهد کرد اما وضوح هر دو صفحه نمایش مدل‌های استاندارد و پرو فول اچ دی پلاس خواهند بود.

مشخصات آنر 60 در گیک بنچ - چیکاو

این طور که شایعات به آن اشاره می‌کنند، هر دو گوشی دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی خواهند داشت اما در ماژول پنل پشتی برای دوربین اصلی از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره خواهند برد. برخی دیگر از مشخصاتی که می‌توان برای پرو در نظر گرفت شامل نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و همچنین پشتیبانی از فست شارژ ۶۶ واتی است.

با این حال، این‌ها فقط شایعاتی هستند که به بیرون درز پیدا کرده‌اند و هنوز نمی‌توان هیچ کدام از این مشخصات و ویژگی‌ها را به طور کامل تأیید کرد. ضمن این که هیچ ایده روشنی در مورد این که واقعاً مدل‌های معمولی و پرو را از یکدیگر متمایز کند، وجود ندارد. پس دوباره، ۱ دسامبر در همین نزدیکی است و می‌توان منتظر ماند تا این دو گوشی جالب را آنر به طور کامل معرفی کند.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.