سرعت شارژ  گوشی های هوشمند سری اوپو رنو ۷ با کسب تأییدیه 3C مشخص شد

سری گوشی‌های هوشمند اوپو رنو  (Reno Oppo) معمولاً دو بار در سال به روز می‌شود، به این معنی که همیشه یک عضو جدید در افق وجود دارد و پس از مدتی شایعات پیرامون آن جان می‌گیرد و سپس آرام آرام خبرهای جدی نمایان شده تا این که سرانجام خود گوشی رخ می نماید و به طور رسمی اعلام می‌شود که به زودی معرفی خواهد شد و سپس هم رویداد رونمایی آن را مشاهده می کنیم و از فردای آن روز باز چشم به افق دوردست می‌دوزیم تا خبرها و شایعات پیرامون گوشی آتی به گوش برسند و این چرخه همین طور ادامه پیدا می‌کند. همراه چیکاو باشید.

اگر بتوان به تاریخچه ظهور و معرفی این سری از گوشی‌های اوپو استناد کرد، می‌توان گفت که گوشی های هوشمند سری اوپو رنو۷  (Oppo Reno7) بین نوامبر (آبان – آذر) و دسامبر (آذر – دی ماه) وارد بازار خواهند شد و گواهینامه جدید گوشی رنو ۷ پرو  (Reno7 Pro) نشان می‌دهد که ممکن است این مورد درباره این گوشی‌های جدید نیز درست باشد و در همین تارخ‌ها منتظر رونمایی و عرضه آن‌ها در بازار باشیم.

پنل پشتی رنو 7 اوپو - چیکاو

گوشی‌های هوشمند اوپو سری رنو ۷ شامل نسخه معمولی یا استاندارد رنو ۷ و نسخه رنو ۷ پرو که برای تأییدیه به پایگاه 3C ارائه شده‌اند، تقریباً می‌توان گفت که به آن صورت اطلاعات کلیدی زیادی درباره این گوشی‌ها را ارائه نمی‌دهند زیرا در فهرست مشخصات این گوشی‌ها در این پایگاه اطلاعات زیادی درج نشده است.

به هر حال، تنها داده‌هایی که می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد راجع به سرعت شارژ این گوشی‌ها است که گفته شده این تلفن‌های هوشمند از شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی خواهند کرد که این فناوری و سرعت شارژ برای چند نسل از تلفن‌های میان رده و پرچمدار اوپو ارائه می‌شود.

پیش از این، شایعات حاکی از آن بود که این گوشی هوشمند بار دیگر در بطن خود از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک پلتفرم گوشی هوشمند برخوردار خواهند شد و با این تراشه پرچمدار مدیاتک روانه برخی از بازارهای جهانی خواهند گردید. هرچند که نسل پیشین این گوشی هوشمند یعنی اوپو رنو ۶ برای فروش در بازارهای بین‌المللی با استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام نسخه موبایل عرضه شده است.

صفحه نمایش رنو 7 اوپو - چیکاو

بنابراین تصور بر این بود که این سری جدید این گوشی هوشمند نیز با استفاده از تراشه‌های پرچمدار کوالکام در بازارهای جهانی عرضه شود اما اکنون شایعات خبر از استفاده از تراشه مدیاتک در داخل بدنه این گوشی های هوشمند اوپو می‌دهند.

به هر حال با توجه به شایعات بسیار زیادی که پیرامون گوشی‌های هوشمند اوپو رنو ۷ نسخه استاندارد و مدل پرو منتشر شده‌اند، اکنون به طور کلی می‌توان فهمید که از این گوشی‌ها چه انتظاری می‌توان داشت و با چه مشخصاتی روانه قفسه‌های فروشگاه‌ها خواهند شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.