مشخصات شیائومی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی و تاریخ عرضه ی آن فاش شد

برند ردمی یکی از زیر برندهای نام تجاری شیائومی است. این برند در ماه گذشته گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ شیائومی  (Redmi Note 11) را معرفی کرد که شامل سه نسخه بود. این گوشی‌ها عبارت بودند از: گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) نسخه استاندارد یا وانیلا، ردمی نوت ۱۱ پرو (Redmi Note 11 Pro) و همچنین، سومین نسخه نیز ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس  (Redmi Note 11 Pro+) نام دارد. همراه چیکاو باشید.

این هر سه  گوشی ردمی در حال حاضر به طور انحصاری در بازار چین عرضه می‌شوند اما به تازگی شایعه شده بود که این سری از تلفن‌های ردمی نوت در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ با تراشه‌های اسنپدراگون در بازارهای بین المللی عرضه می‌شوند، با این حال اکنون گزارش جدیدتری به دست آمده که حاکی از آن است که عرضه جهانی این تلفن‌ها در این ماه آغاز خواهد شد زیرا گفته می‌شود که ردمی قرار است گوشی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی را در ۳۰ نوامبر (۹ آذر) در هند عرضه ‌کند.

منبعی که این گزارش را منتشر کرده است می‌گوید گوشی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی که قرار است در بازار هند عرضه عرضه شود، تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ مدیاتک (Dimensity 810 Media Tech) را در داخل بدنه خود جای خواهد داد. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی مجهز می‌شود که می‌تواند از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی کند. علاوه بر آن، میزان وضوح این نمایشگر نیز فول اچ دی پلاس بوده و همچنین برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری پر حجم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که می‌تواند از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی کند.

پنل پشتی و صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی - چیکاو

گوشی ردمی نوت ۱۱ احتمالاً با سیستم عامل اندروید ۱۱ به صورت پیش فرض عرضه خواهد شد و دارای سه گزینه برای انتخاب در دسترس قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند از میان نسخه‌های مختلف ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی یا ۶ گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و سرانجام ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی،  متناسب با نیازهای خود، دستگاه مورد نظر را انتخاب و خریداری کنند.

برای عکاسی نیز، تلفن همراه ردمی نوت ۱۱ شیائومی مجهز به ۵جی در مجموع دارای سه دوربین خواهد بود، یک دوربین سلفی با حسگر ۱۶ مگاپیکسلی در جلو و یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی که شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی است و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید نیز در کنار آن برای ثبت عکس‌های فوق عریض قرار خواهد گرفت.

این گوشی هوشمند در سه رنگ‌ سفید (Stardust White)، مشکی (Matte Black) و آبی (Aquamarine Blue) عرضه خواهد شد، اما در مورد قیمت و زمان عرضه آن در بازار هند هیچگونه  اطلاعاتی در دسترس قرار ندارد.

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی - چیکاو

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به شبکه ارتباطات ۵جی جانشین گوشی ردمی نوت ۱۰ تی مجهز به ۵جی (Redmi Note 10T 5G) خواهد شد که در ماه جولای (تیر – مرداد ماه) در هند با عنوان پوکو ام ۳ پرو مجهز به ۵جی (Poco M3 Pro 5G) تغییر نام‌گذاری شده و با طراحی متفاوت عرضه شد.

اکنون نیز مشخصات فاش شده حاکی از آن است که گوشی ردمی نوت ۱۱ تی مجهز به ۵جی نیز همچون گوشی نسل پیشین تغییر نام داده خواهد شد و با نام پوکو ام ۴ پرو مجهز به ۵جی (Poco M4 Pro 5G) در این بازار به فروش خواهد رسید که خود یک گوشی تغییر نام یافته‌ی ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) با جزیره ماژول دوربین بزرگتر است که در عرض تلفن هوشمند قرار دارد.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی سفید و آبی و مشکی - چیکاو

همچنین شایعه شده است که گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو (Redmi Note 11 Pro) و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس (Redmi Note 11 Pro) در هند عرضه خواهند شد اما نه با همان نام‌های اصلی بلکه به ترتیب با نام‌های تغییر یافته گوشی شیائومی می ۱۱ آی (Xiaomi Mi 11i) و گوشی شیائومی می ۱۱ آی هایپر شارژ (Xiaomi Mi 11i Hyper Charge) در این بازار در ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهند گرفت. البته این موضوع نیز هنوز به طور دقیق مشخص نشده است که آیا این گوشی‌ها تا پایان امسال در سرزمین هند عرضه خواهند شد یا فروش آن‌ها در این کشور به سال ۲۰۲۲ موکول خواهد شد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.