رندرهای گوشی‌های گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا سامسونگ طراحی کمی تازه ای را نشان می دهند

دیروز، ما یک نگاه فوق العاده اولیه به گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S22 Ultra)، پرچمدار بعدی سامسونگ داشتیم که انتظار نمی‌رود تا پیش از اوایل سال 2022 عرضه شود. در حال حاضر، همان منبع تصاویر 2 مدل دیگر از این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ ( Galaxy S22) و گلکسی اس ۲۲ پلاس (Galaxy S 22+) را ارائه کرده است. گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس یا همان طور که منبع اعلام می کند گلکسی اس ۲۲ پرو ( Galaxy S22 Pro) برای او فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

  • گوشی گلکسی اس ۲۲

برای این که بتوانیم اولین نگاه را به گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس داشته باشیم، افشاگر معروف Steve Hemmerstoffer a.k.a. OnLeaks با وبلاگ Zouton همکاری کرده است و تصاویر و فیلم‌هایی را ارائه داده که نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۲ از نظر ظاهر با گوشی گلکسی اس ۲۱ کمی متفاوت است. این تلفن دارای صفحه نمایش مسطح با سوراخ پانچ در قسمت بالای مرکز نمایشگر است و همچنین در پنل پشت گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه مشاهده می‌شود.

دوربین سه گانه گوشی گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

 در حالی که در پشت از ماژول سه گانه برای دوربین بهره می‌برد، تفاوت عمده بین گلکسی اس 22 و گلکسی اس 21 در این است که ماژول دوربین قبلی مانند قاب گلکسی اس 21 با قاب ادغام نشده است. کسانی که چشم تیز دارند متوجه می‌شوند که این همان طراحی است که سامسونگ برای گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران یا اف ای ( Galaxy S21 FE) آینده استفاده می‌کند.

خطوط آنتن در اطراف تلفن وجود دارد و در قسمت پایین سینی سیم کارت، میکروفون، پورت USB-C و مشبک بلندگو قرار دارد. موقعیت دکمه‌ها نیز بدون تغییر همانند آنچه در گلکسی اس ۲۱ بود، باقی مانده است.

گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایش کوچکتری نسبت به نسخه قبلی خود است. ابعاد ارائه شده  146 در 70.5در 7.6 میلی متر  نشان می‌دهد که این گوشی واقعاً کوتاه‌تر از گوشی گلکسی اس ۲۱  است که ابعاد آن 151.7 در 71.2 در 7.9 میلی متر است، اما پهن‌تر و ضخیم‌تر به نظر می‌رسد.

محفظه دوربین سلفی گوشی گلکسی اس ۲۲ - چیکاو

  • گلکسی اس ۲۲ پلاس (پرو) و گلکسی اس ۲۲ اولترا

سامسونگ از نام  «پلاس» برای سری گلکسی اس از زمان عرضه گلکسی اس ۸ استفاده کرده است، اما طبق گفته OnLeaks، ممکن است برای سری گلکسی اس ۲۲ به «پرو»  تغییر کند. با این حال، تا زمانی که شواهد مشخصی ظاهر نشوند، از آن با عنوان گلکسی اس ۲۲ پلاس یاد می‌شود. گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس، درست مانند گوشی گلکسی اس ۲۲، تفاوت قابل ملاحظه‌ای با نسخه قبلی خود نخواهد داشت.

پنل پشتی گلکسی اس ۲۲ پلاس (پرو) و گلکسی اس ۲۲ اولترا - چیکاو

 همچنین دارای یک صفحه نمایش تخت و یک سوراخ پانچ در مرکز قسمت بالا برای تعبیه دوربین جلو خواهد بود. در پنل پشت نیز پنل دوربین سه‌گانه در یک محفظه مشابه گوشی گلکسی اس ۲۱ پلاس قرار دارد اما بدنه محفظه دوربین به بدنه دوربین متصل نشده است. گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز نسبت به نسخه قبلی خود کوچکتر است و ابعاد آن 157.4 در 75.8در. 7.6 میلی متر (9.1 میلی متر با برآمدگی دوربین) است. طول این گوشی کوچکتر است که دلیل آن نیز به خاطر نمایشگر آن است که نسبت به نسل قبلی یعنی گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس کوچکتر خواهد بود.

بسته به نوع بازار، گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس در دو نسخه عرضه خواهد شد که یک نسخه از پردازنده اگزینوس استفاده می‌کند و دیگری با تراشه اسنپدراگون عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۲ پلاس (پرو) و گلکسی اس ۲۲ اولترا - چیکاو

 گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ به نمایشگر سوپر آمولد مجهز خواهند شد که از نرخ نوسازی بالا بهره می‌برند.این گوشی از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده می‌کنند و همچنین با سیستم عامل اندروید ۱۲ به فروش خواهند رسید اما انتظار می‌رود که هیچکدام از این گوشی‌های سه‌گانه دستگاه شارژر را به همراه خود نداشته باشند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.