گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا با صفحه نمایش ناچ قطره ای عرضه می شود

در حالی که تا زمان معرفی گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ هنوز زمان زیادی باقی مانده است اما در مورد گوشی های این سری غول فناوری کره جنوبی شایعات مختلفی در هفته‌های اخیر به صورت آنلاین منتشر شده است. در حال حاضر، یک گزارش جدید منتشر شده است که نشان می‌دهد گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا  (Galaxy S 22 Ultra) ممکن است از صفحه نمایشی با ناچ قطره‌ای در بالای آن بهره ببرد. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارشی که به تازگی سایت LetsGoDigital منتشر کرده است، سوپر رودر (Super Roader) که (با این نام مستعار) منبع و افشاگر معروفی در زمینه خبرهای دنیای فناوری در کره جنوبی است و همچنین یکی از کارمندان سابق بخش بی سیم یا مخابرات شرکت سامسونگ الکترونیکس بوده است، جزئیات جدیدی را در مورد برترین نسخه گوشی سری اس ۲۲ سامسونگ یعنی مدل اولترا فاش کرده است.

اگرچه گزارش‌هایی که این افشاگر تاکنون منتشر کرده است گاهی اوقات تناقض‌هایی در آن‌ها دیده شده است اما بسیاری از آن‌ها درست از کار در آمده است، به هر حال، این افشاگر هم‌ اکنون گزارشی را در دسترس قرار داده است که در آن ادعا می کند که سیستم دوربین در گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا با آنچه در گذشته در مورد آن گزارش‌هایی منتشر شده است، متفاوت خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ، این برند بسیار محبوب و معتبر فناوری کره جنوبی تصمیم دارد تا در پنل جلو و در قسمت بالای نمایشگر گوشی نسخه اولترا اس ۲۲ در عوض حفره هول پانچ از ناچ قطره‌ای برای قرار دادن دوربین سلفی در آن، استفاده کند.

علاوه بر این، خبرهای دیگری نیز به گوش می‌رسد که همچنین نشان می‌دهد که ماژول‌های جزیره دوربین دوگانه در پنل پشتی این گوشی پرچمدار سامسونگ که تاکنون خبرهایی درباره آن‌ منتشر شده است،  ممکن است طراحی رسمی گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ نباشد. به هر حال، این نکته بسیار عجیب خواهد بود اگر این برند تصمیم داشته باشد که طراحی دوربین پنل جلو این گوشی پرچمدار آینده خود را از طرح حفره‌ی  هول پانچ به شکل و طراحی بریدگی قطره‌ای گوشی‌های ارزان قیمت سری گلکسی ای (Galaxy A) خود تجهیز کند.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سفید - چیکاو

در حال حاضر، تمام آنچه در این باره گفته می‌شود فقط حدس و گمان است و جزئیات دقیق‌تر در مورد گوشی پرچمدار و گران قیمت گلکسی اس ۲۲ اولترا هنوز ناشناخته است. با این حال، تاکنون گزارش‌های مختلفی نیز درباره این تلفن هوشمند منتشر شده است که همگی از این گوشی به عنوان جانشین گوشی‌های سری گلکسی نوت اشاره کرده بودند (که به احتمال زیاد دیگر تولید نخواهند گردید).

دیروز هم شماتیک‌های مختلفی از این دستگاه مورد بررسی قرار گرفت که این تلفن هوشمند را مجهز به شکافی برای قرار دادن قلم اس پن نشان می‌داد که اگر این خبر درست باشد، می‌توان بیشتر اطمینان حاصل کرد که دیگر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت سامسونگ تولید نخواهند شد. بنابراین منتظر خبرهای تازه‌تر در اینباره باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.