گفته می شود گلکسی اس ۲۲ معمولی بیش از نیمی از تولید این سری را تشکیل می دهد

انتظار می‌رود که سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ در قفسه‌های فروشگاه‌ها جای گیرند. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که براساس آن The Elec ادعا می‌کند که سامسونگ قصد دارد حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد از کل تولیدات گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ سال آینده به تولید مدل استاندارد ۶.۱ اینچی این سری اختصاص دهد. همراه چیکاو باشید.

علاوه بر این، مدل ۶.۶ اینچی گلکسی اس ۲۲ نیز حدود ۲۰ درصد کل تولیدات این را شامل می‌شود اما برترین گوشی این سری یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد کل تولیدات سری گلکسی اس ۲۲ را نیز به خود اختصاص خواهد داد.

منابع Elec همچنین تأیید می‌کنند که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا واقعاً می‌تواند قلم اس پن – S Pen داشته باشد. همچنین، این منبع می‌گوید که «به احتمال زیاد سری گلکسی نوت سامسونگ در سال ۲۰۲۲ عرضه نمی‌شود.» قبلاً تصاویری از گلکسی اس ۲۲ اولترا مشاهده شده است که بر آن شایعات مهر تأیید می‌زند و می‌گوید که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ واقعاً دارای قلم اس پن خواهد بود.

اگر این گزارشات دقیق باشند، پس مشخص می‌شود که گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا برای استفاده از قلم اس پن بهینه خواهد شد که در این صورت سامسونگ نیز نیازی نمی‌بیند که بخواهد در سال آینده گوشی‌های سری گلکسی نوت را عرضه کند.

سامسونگ قصد دارد تا قبل از عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ تعداد ۲۰ میلیون واحد از این دستگاه‌ها را تولید و آماده‌ی عرضه، موجود داشته باشد. البته منبع این گزارش می‌افزاید که این تعداد از تولید این گوشی قدری محافظه‌کارانه به نظر می‌رسد.

سامسونگ برای سری گلکسی اس ۲۱ نیز در ابتدا قصد داشت کلاً تعداد ۲۶ میلیون دستگاه گوشی هوشمند از این سری را تولید کند اما در زمان عرضه، این میزان به ۳۰ میلیون دستگاه افزایش یافت. اما اکنون که این شرکت تصمیم گرفته تا تعداد گوشی‌های تولیدی سری گلکسی اس ۲۲ را به مقدار بسیار قابل توجهی کاهش دهد نشان می‌دهد که این مورد می‌تواند به دلیل کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید بیشتر باشد که زنجیره تولید در شرایط فعلی قادر به تهیه و تأمین چنان حجم عظیمی از قطعات نیست.

گوشی‌های تولیدی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ، برای گلکسی اس ۲۰ استاندارد به میزان ۴۰ درصد، گلکسی اس ۲۰ پلاس ۴۰ تا ۴۵ درصد و همچنین تعداد گوشی های گلکسی اس ۲۰ اولترا نیز تعداد ۱۰ تا ۱۵ درصد کل حجم تولیدی این سری را تشکیل می‌داند اما این میزان برای گوشی‌های گلکسی اس ۲۱، مدل گلکسی اس ۲۱  استاندارد، مدل اس ۲۱ پلاس و مدل گلکسی اس ۲۱ اولترا به ترتیب ۴۰، ۳۰ و ۳۰ درصد را به خود اختصاص دادند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.