گوگل گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ۲۰۲۱ را در سایت پشتیبانی AR Core فهرست کرده است

بیش از یک ماه از رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در ماه آگوست (آبان – شهریور) می‌گذرد که در آن چند شرکت سامسونگ چند تلفن هوشمند تاشو جدید، ساعت‌های هوشمند جدید و هدفون جدید خود را معرفی شد. همراه چیکاو باشید. 

 همچنین انتظار می‌رفت که سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای نسخه فن ادیشن یا هواداران  Galaxy S21 FE (Fan Edition) را معرفی کند، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. سامسونگ هنوز اذعان نکرده است که نسخه «گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن » را جزو گوشی‌های پرچمدار سری اس ۲۱ سال 2021 خود را معرفی می‌کند، اما اکنون می‌توان مشاهده کرد که گوگل این دستگاه را به طور ناخواسته در فهرست وب سایت پشتیبانی AR Core گوگل قرار داده است که توسط API Depth Android پشتیبانی می‌شود.

این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که سامسونگ آماده شده است تا گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن را عرضه کند. گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن باید همان تجربه گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۱ را ارائه دهد، اما به دلیل صرفه جویی در هزینه تولید و واریانس اجزای آن، با قیمت بسیار قابل توجه پایین‌تری عرضه خواهد شد.

تایید معرفی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای نسخه فن ادیشن یا هواداران توسط گوگل - چیکاو

هفته گذشته، گوگل تأیید کرد که از گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ۲ نسخه موجود خواهد شد که از جمله یک نسخه این تلفن از تراشه خانگی سامسونگ قدرت می‌گیرد که گفته می‌شود از احتمال داده می‌شود که پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ باشد. اما نسخه دیگر این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز خواهد شد. گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن از ماه گذشته در فهرست کنسول گوگل پلی قرار گرفته است.

انتظار می‌رود که که گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ نسبت به سایر پرچمداران این سری از ویژگی‌های مشابهی برخوردار باشد که شامل اسکنر اثر انگشت در صفحه اولتراسونیک، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار با استفاده از تأییده IP 68 را داشته باشد. همچنین علاوه بر این موارد، صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی بالا، شارژ بی‌سیم، Samsung Pay، Wireless DeX و Dobly Atmos از دیگر قابلیت‌هایی است که انتظار می‌رد این گوشی هوشمند از آن‌ها بهره‌مند شود.

سامسونگ هنوز زمان عرضه گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن را تأیید نکرده است. اما گمان می‌رود که باید به موقع برای فصل خرید تعطیلات در دسترس قرار گیرد. یک چارچوب زمانی مطلوب برای آن می‌تواند اکتبر (مهر – آبان) باشد، اما این فقط یک حدس و گمان است. هرچند که انتظار می‌رود معرفی و عرضه آن  در مقطعی تا قبل از پایان سال باشد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.