شایعات می گویند آیفون های سری ۱۴ از حفره هول پانچ در عوض ناچ استفاده خواهد کرد

با این که تا تاریخ معرفی رسمی آیفون ۱۴ مدت زمان بسیار زیادی باقی مانده است اما از هم‌اکنون برخی اطلاعات حیاتی در مورد این گوشی پرچمدار آتی اپل به صورت آنلاین منتشر شده است. اپل در جریان رویداد معرفی آیفون ۱۳ که اخیراً به پایان رسید، چهار مدل جدید آیفون را معرفی کرد. قابل توجه‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های تازه عرضه شده شامل طول عمر بیشتر باتری و سیستم دوربین ارتقا یافته این گوشی‌ها است. گذشته از این، هر چهار مدل آیفون در بالای نمایشگر دارای بریدگی هستند که نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد باریک‌تر شده است. همراه چیکاو باشید.

اگر شایعاتی که به صورت آنلاین منتشر می‌شود، مورد توجه قرار گیرد، غول فناوری مستقر در کوپرتینو سرانجام تصمیم گرفته است تا در آیفون‌های سری بعدی خود حفره هول پانچ را جایگزین بریدگی بالای صفحه نمایش‌های گوشی‌های آیفون ۱۴ سال ۲۰۲۲ کند. البته این مورد هنوز در حد یک گمانه‌زنی است و گزارش‌های دقیقی در این مورد منتشر نشده است.

همچنین، در اوایل ماه جاری، گزارشی نشان داد که تلفن‌های هوشمند سری ۱۴ آیفون با فلش مموری QLC عرضه می‌شوند. برای یادآوری، سری آیفون ۱۳ حافظه فلش TLC را ارائه می‌دهند. این شایعات می‌گویند که  آیفون ۱۴ پرو سنسورهای فیس آیدی Face ID را حفظ خواهد کرد. با این حال، دوربین جلو به جای بریدگی در حفره هول پانچ جای خواهد گرفت.

رنگ بندی سری آیفون ۱۳ - چیکاو

  • آیفون‌های سری ۱۴ اپل می‌توانند از قابلیت حفره هول پانچ بهره ببرند

MacRumors گزارش داد که PandaIsBald، فاش کننده Weibo در یک پست که اکنون حذف شده است، ادعا کرد که اپل به احتمال زیاد دوست ندارد بریدگی ناچ را با حفره هول پانچ جایگزین کند. علاوه بر این، این افشاگر  پیش بینی می‌کند که اپل درجه ناچ را برای آیفون ۱۴ حفظ خواهد کرد اما سعی خواهد کرد تا اندازه‌ی آن را کاهش دهد. اما جان پروسر، یکی دیگر از افشاگران برجسته، اخیراً در مراسم رونمایی از آیفون ۱۳، طراحی‌های آیفون ۱۴ پرو مکس را به اشتراک گذاشت.

این تصاویری که این افشاگر از گوشی‌های آیفون ۱۴ آینده اپل به اشتراک گذاشته نشان می‌دهند که تلفن‌های همراه آتی اپل در قسمت مرکز بالای نمایشگر دارای حفره هول پانچ خواهند بود. وقتی صحبت از نشت اپل به میان می‌آید، اگرچه PandaIsBald سابقه کاملاً دقیق و درستی دارد اما به این نکته نیز باید توجه کرد که این افشاگر پست Weibo خود را حذف کرد. علاوه بر این، این افشاگر ادعا کرده بود که سال آینده مدل‌های آیفون بدون تاچ آیدی Touch ID عرضه خواهند شد. به عبارت دیگر، Face ID به عنوان اصلی‌ترین و تنها حالت احراز هویت بیومتریک برای گوشی‌های هوشمند سری ۱۴ آیفون باقی خواهد ماند.

ایفون 13 سفید - چیکاو

  • گمانه‌زنی‌های دیگر

گزارش‌های پیشین نشان می‌داد که مدل‌های آیفون ۱۳ پرو دارای فیس آیدی و تاچ آیدی هستند. با این حال، شایعات پیش از عرضه آیفون ۱۳، به صورت آنلاین متوقف شدند. اکنون، به نظر می‌رسد این ادعا به مجموعه آیفون ۱۴ منتقل شده است. اکنون شایعات می‌گویند مدل‌های آیفون پرو سال آینده با تاچ آیدی عرضه می‌شوند. با توجه به این که تا رویداد معرفی آیفون ۱۴ هنوز مدت زمان زیادی باقی مانده است، اطلاعات فاش شده را نباید به آن صورت جدی تلقی کرد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.