گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ ماه آینده در هند معرفی می شود

ریلمی چند روز پیش گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲  (GT Neo2) را در چین معرفی کرد. این شرکت اعلام کرد که این تلفن هوشمند را بدون ارائه بازه زمانی در سراسر جهان عرضه می‌کند. ، آقای Madhav Sheth  معاون ریلمی  و مدیرعامل ریلمی هند، اروپا و آمریکای لاتین بعداً، در توییتر تأیید کرد که گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ به هند می‌آید و اکنون آقای Sheth به می‌گوید که این گوشی قرار است در ماه اکتبر (مهر ماه) در بازار هند که بزرگترین بازار این شرکت است، عرضه شود. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲ جانشین گوشی جی تی نئو می‌شود که در ماه مه (اردیبهشت – خرداد) در هند با نام ایکس ۷ مکس ۵جی ( X7 Max 5G)  معرفی شد. اما از آنجا که اکنون سری X با سری GT جایگزین شده است، به عنوان تلفن هوشمند سری X در هند عرضه نمی‌شود.

پنل پشتی گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲  (GT Neo2) - چیکاو

ماه گذشته آقای Sheth گفت: «گوشی هوشمند جی تی ایکس یک تلفن جدیدی است.» جی تی نئو ۲  دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی از نوع سوپر آمولد است. این گوشی از وضوح فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و همچنین نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را برای تصویر ارائه می‌دهد. تراشه‌ای اسنپدراگون ۸۷۰ پلتفرم موبایل کوالکام نیز که در بطن این گوشی قرار گرفته ، به آن قدرت می‌بخشد.

 این تلفن هوشمند رابط کاربری اختصاصی ریلمی Realme UI 2.0 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. گوشی ریلمی جی تی نئو ۲، در ۳ نسخه تولید می‌شود. نسخه اول دارای ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است، دومین نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود و سومین نسخه نیز از ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد.

  البته هنوز به درستی مشخص نشده است که آیا این هر سه نسخه گوشی جی تی نئو ۲ در بازار هند عرضه خواهد شد یا خیر.

این تلفن هوشمند در پنل جلو از یک حسگر ۱۶ مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و انجام تماس های تصویری بهره می‌برد که در حفره هول پانچ قرار می گیرد. سیستم دوربین پنل پشت گوشی نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند که حسگر اصلی ۶۴ مگاپیکسل کیفیت دارد و دو حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز سایر دوربین‌های این ماژول هستند.

رنگ بندی گوشی هوشمند ریلمی جی تی نئو ۲  (GT Neo2) - چیکاو

گوشی ریلمی جی تی نئو ۲ دارای حسگر اثر انگشت بوده که در زیر صفحه نمایش قرار دارد و علاوه بر این، از بلندگوهای استریو و جک 3.5 میلی متری هدفون نیز بهره می‌برد. همچنین پشتیبانی از شبکه ۵جی و تراشه NFC از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند است. ضمن این که باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در داخل بدنه این گوشی قرار گرفته است از فست شارژ ۶۵ واتی پشتیبانی می کند که از طریق پورت USB-C می‌تواند به این گوشی متصل شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.