مشخصات کامل لپ تاپ سرفیس گو ۳ مایکروسافت فاش شد، عمر باتری به ۱۳ ساعت افزایش یافته است

در کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت در ساعت 23:00 در 22 سپتامبر (۳۱ شهریور)، به وقت پکن، این شرکت ممکن است تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت (Microsoft Surface Go 3) و همچنین تبلت سرفیس پرو ۸ (Surface Pro 8) را معرفی کند. چند روز پیش، یک خرده فروش تایلندی پارامترهای سخت افزاری کامل تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت را فاش کرد. سرفیس گو ۳ از نظر ظاهر اساساً مشابه مدل فعلی است. با این حال، افزایش بسیار خوب عمر باتری از 10 ساعت به 13 ساعت نکته‌ای قابل توجه است. همراه چیکاو باشید.

این افشاگری همچنین نشان می‌دهد که این نوت بوک جدید با ویندوز ۱۱ هوم ادیشن (Windows 11 Home Edition)  حالت اس (S Mode) که به طور پیش فرض نصب شده است، ارائه می‌گردد. علاوه بر این، یک ماه تجربه رایگان Microsoft 365 را به همراه خواهد داشت. از نظر صفحه نمایش نیز تبلت مایکروسافت سرفیس گو ۳ با صفحه نمایش ۱.۵ اینچی با رزولوشن صفحه نمایش 1280 در 1920 پیکسل عرضه می‌شود. این صفحه نمایش از حالت لمسی نیز پشتیبانی می‌کند.

در داخل بدنه این تبلت مایکروسافت، ما پردازنده اینتل پنتیوم گلد ۶۵۰۰ وای (Intel Pentium Gold 6500Y) یا Core i3-10100Y را خواهیم داشت. این تراشه با 4 یا 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع eMMC یا 128 گیگابایت از نوع SSD پشتیبانی می‌شود. در بخش دوربین، یک حسگر ۵ مگاپیکسلی برای پنل جلو قرار خواهد گرفت تا بتواند پاسخگوی تماس‌های تصویری باشد و یک دوربین 8 مگاپیکسل نیز در پنل پشت وجود خواهد داشت.

لپ تاپ سرفیس گو ۳ مایکروسافت - چیکاو

 سایر ویژگی‌ها یا مشخصات تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت شامل رابط USB Type-C، جک هدفون ۳.۵ میلی متری صدای هدفون و اسلات کارت حافظه است. ابعاد این دستگاه نیز ۲۴۵ در ۱۷۵ در ۸.۳ میلی متر خواهد بود. وزن این دستگاه نیز ۶۴۰ گرم است. از نظر قیمت، مدل 4 گیگابایت + 64 گیگابایت حدود 2880 یوان (445 دلار) و مدل 8 گیگابایت + 128 گیگابایت حدود 4358 یوان (674 دلار) هزینه خواهد داشت.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.