مشخصات و تاریخ رونمایی از تبلت سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت فاش شد (بخش دوم)

در بخش اول برخی از مشخصات به همراه جدول کامل و همچنین برخی از قابلیت‌ها و امکانات دستگاه گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت از نظر شما گذشت. اکنون در بخش دوم سایر ویژگی‌ها و توانایی‌های این دستگاه مایکروسافت تقدیم می‌گردد، بنابراین با چیکاو همراه باشید.

  • دوربین سرفیس دوئو ۲

یک افشای جدید تأیید کرده است که گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲ با آرایه جدید سنسور دوربین عرضه می‌شود که دارای سه لنز خارجی در پشت دستگاه خواهد بود. Windows Central می‌داند که این لنزها شامل یک لنز فوق عریض، تله فوتو و دوربین معمولی خواهند بود. همچنین در قسمت بیرونی دستگاه سنسور To F برای داده‌های تشخیص عمق تصویر وجود دارد.

این لنزها در یک ماژول دوربین بزرگ قرار گرفته‌اند که مانع از تا شدن گوشی  سرفیس دوئو در حالت تلفن می‌شود. به همین دلیل، برآمدگی دوربین کمی زاویه‌دار است تا دستگاه بتواند با خیال راحت بدون ایجاد آسیب روی برآمدگی قرار گیرد.  

همچنین یک دوربین سلفی داخلی نیز در بالای صفحه نمایش سمت راست تعبیه شده است که هنوز مشخصات دقیق دوربین‌های جدید فاش نشده است، اما منابع می‌گویند دوربین اصلی 12 مگاپیکسل خواهد بود.

دوربین سرفیس دوئو ۲ - چیکاو

  • قیمت سرفیس دوئو ۲

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲ وجود ندارد، اما با توجه به این که این گوشی با آخرین مشخصات و ویژگی‌های بیشتر به بازار عرضه می‌شود، قیمت‌ها ممکن است کمی بالاتر از برچسب قیمتی 1399 دلار سرفیس دوئو پیشین شروع شود.

  • سرفیس دوئو ۲، آنچه دوست داریم ببینیم

بسیار دوست داریم تا گوشی سرفیس دوئو ۲ را با گزینه‌های رم بیشتر ببینم، با 8 گیگابایت رم استاندارد و 12 گیگابایت رم برای کسانی که می‌خواهند فضای بیشتری را برای چند وظیفه در هر دو صفحه نمایش در اختیار داشته باشند.

همچنین دوست داریم پشتیبانی رسمی از Surface Slim Pen را که شامل قلم آهن ربایی و شارژ بی‌سیم است، در این دستگاه نیز شاهد باشیم تا بتوانیم قلم استایلوس آن را نیز همراه با دستگاه حمل کنیم. همچنین امیدواریم تمرکز بهتری بر روی ویژگی‌های منحصر به فرد و سیستم عامل عالی داشته باشیم. اولین گوشی سرفیس دوئو  اساساً اندروید استوک است و هیچگونه وجه مشترکی در سیستم عامل مایکروسافت ندارد.

دیدن ویژگی‌های جدید قلم یا افزایش بهره وری منحصر به فرد مایکروسافت در اندروید و آن هم در سرفیس دوئو ۲ بسیار عالی خواهد بود. همچنین دوست داریم مایکروسافت از یک ماده فلزی برای قاب دستگاه استفاده کند. گوشی سرفیس دوئو وی ۱ (Surface Duo V1) از پلاستیک استفاده می‌کند که خوب است، اما با گذشت زمان می‌تواند زرد شود و از نظر ساختاری مانند فلز نیست. بسیاری از مشتریان گوشی سرفیس دوئو  وی ۱ از شکسته شدن درگاه‌های USB-C خود شکایت کرده‌اند، اما اگر قاب آن به فلزی تغییر کند این مشکل را برطرف می‌کند. به علاوه، این باعث می‌شود که این گوشی احساس غرور و سربلندی  بیشتری داشته باشد، اما سنگین‌تر نیز می‌شود.   

در نهایت، دوست داریم تا رنگ‌های بیشتر و زیباتری برای گوشی سرفیس دوئو ۲ در دسترس داشته باشیم. سرفیس دوئو وی ۱  فقط در رنگ «سفید یخچالی» موجود است، که البته چندان هم زیبا نیست. ما خیلی دوست داریم تا رنگ‌های دیگری مانند قرمز ، آبی یخی، پلاتینی و مشکی را ببینیم.

  • جدیدترین اخبار سرفیس دوئو ۲

27 آگوست 2021 (۵ شهریور ۱۴۰۰): نتایج Geekbench تأیید کرد که گوشی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام عرضه خواهد شد. این گوشی مایکی با استفاده از 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود، بنابراین میزان رم استفاده شده در آن با میزان رم موجود در دیگر تلفن‌های هوشمند پرچمدار عرضه شده در بازار در سال 2021 مطابقت دارد. 

□  26 ژوئیه 2021 (۴ مرداد ۱۴۰۰): تصاویر جدیدی از گوشی هوشمند سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت لو رفت طراحی خارجی این گوشی هوشمند یا تبلت تایید می‌کنند که سرفیس دوئو ۲ دارای آرایه سنسور دوربین سه گانه، شیشه مات و شکل کلی کمی متفاوت برای دستگاه خواهد داشت.

□ 1 ژوئن 2021 (۱۱ خرداد ۱۴۰۰): پتنت ثبت شده‌ی اخیر  مایکروسافت نشان داد که این شرکت در حال آزمایش افزودن یک ویژگی شبیه به kickstand به  فرم فاکتور سرفیس دوئو ۲ دو صفحه‌ای خود است. ویندوز سنترال می‌داند که سرفیس دوئو ۲ از این طرح پایه استفاده نمی‌کند، بنابراین انتظار نداشته باشید که در اواخر امسال این دستگاه عرضه شود.

منبع Windowscentral
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.