بهترین و قدرتمند ترین گوشی های هوشمند چینی زیر 300 دلار در شهریور ۱۴۰۰ (قسمت دوم)

 

  • پوکو ام ۳ پرو ۵جی (POCO M3 PRO 5G)

پوکو ام ۳ پرو ۵جی یکی دیگر از گوشی‌های بسیار جذاب و کاربر پسند این فهرست است که از تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک – MediaTek Dimensity 700 قدرت می‌گیرد و یکی از بهترین و زیباترین گوشی‌های میان‌رده و بسیار مقرون به صرفه‌ای است که می‌تواند از شبکه ارتباطات ۵جی نیز پشتیبانی کند. تعداد گوشی‌هایی که در رده قیمتی پوکو ام ۳ پرو ۵جی شیائومی قرار داشته باشند و بتوانند از شبکه ارتباطات ۵جی نیز پشتیبانی کنند و علاوه بر آن با چنین طراحی زیبا و مشخصات قابل قبولی عرضه شوند، در بازار بسیار اندک هستند. همراه چیکاو باشید. 

این پردازنده نسبتاً قدرتمند مدیاتک همچنین با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شده است که در صورت نیاز به حافظه بیشتر، می‌توان از طریق حافظه جانبی کارت  microSD میزان آن را افزایش داد. پوکو ام ۳ پرو ۵جی از صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل به همراه  نرخ تازه‌سازی تحسین برانگیز 90 هرتز بهره می‌برد که باعث می‌شود تا تصاویر و ویدیوها و همچنین بازی‌های رایانه‌ای در نمایشگر آن بسیار نرم و روان و همچنین بدون هیچگونه لگ یا تأخیر انجام شوند.

 در بالای مرکز نمایشگر این گوشی جذاب یک حفره هول پانچ تعبیه شده که از آن برای قرار دادن حسگر دوربین سلفی استفاده شده است. سنسور پنل جلو نیز یک حسگر ۸ مگاپیکسلی است که از آن می‌توان برای ثبت عکس‌های سلفی و همچنین تماس های ویدیویی بهره برد.

در همین حال، در پنل پشت نیز ماژول دوربین سه گانه مشاهده می‌شود که حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی عمل می‌کند و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و همچنین یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز دیگر سنسورهای این ماژول دوربین هستند.

این تلفن هوشمند دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین NFC، جک 3.5 میلی متری و حتی یک امیتر مادون قرمز نیز از دیگر امکانات این تلفن است.

  • شیائومی می ۱۱ لایت (XIAOMI MI 11 LITE)

گوشی انتهای این فهرست هم یکی دیگر از گوشی‌های پر فوش و جالب برند شیائومی یعنی تلفن شیائومی می ۱۱ لایت است . اگر به دنبال یک گوشی هوشمند نازک و سبک هستید، می ۱۱ لایت شیائومی با ضخامت فقط 6.8 میلی متر و وزن 157 گرم می‌تواند همان گوشی هوشمند بسیار زیبا، خوش دست و تحسین برانگیز مورد نظر شما باشد. این گوشی همچنین می‌تواند صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را به همراه نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز، برای شما به ارمغان آورد.

شیائومی می ۱۱ لایت (XIAOMI MI 11 LITE) - چیکاو

شیائومی می ۱۱ لایت  مجهز به یک تراشه میان رده اما قدرتمند اسنپدراگون ۷۳۲ جی کوالکام  (Qualcomm Snapdragon 732G) شده است که همراه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می‌تواند قدرت بسیار بالایی را برای شما در انجام بازی و کارهای دیگر فراهم سازد.

گوشی شیائومی می ۱۱ لایت برای عکاسی نیز در پنل پشت از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که سنسور اصلی آن یک لنز بسیار باکیفیت ۶۴ مگاپیکسلی واید است. علاوه بر آن یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر سنسورهای موجود در این ماژول دوربین هستند.

برای دوربین سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی در بالای پنل جلو قرار دارد که می‌توانید برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی از آن استفاده کنید. سرانجام، این تلفن هوشمند از باتری 4250 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی، NFC و فرستنده مادون قرمز در دسترس شما قرار می‌گیرد.

در همین زمینه، مقاله‌های « بهترین و قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند چینی زیر ۵۰۰ دلار در شهریور ۱۴۰۰» و « 4 دستگاه از بهترین گوشی های مقرون به صرفه » را از دست ندهید. پس، باز هم با چیکاو همراه باشید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.