بهترین و قدرتمند ترین گوشی های هوشمند چینی زیر 300 دلار در شهریور ۱۴۰۰ (قسمت اول)

 

  • پوکو ایکس ۳ پرو (POCO X3 PRO)

این مقاله را با معرفی گوشی هوشمند فوق العاده قدرتمند (نسبت به قیمت) پوکو ایکس ۳ پرو شروع می‌کنیم. این تلفن هوشمند از تراشه پرچمدار و فوق‌العاده قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۰ کوالکام بهره می‌برد. همراه چیکاو باشید. 

پو کو ایکس ۳ پرو همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در بازار عرضه می‌شود. صفحه نمایش گوشی پوکو ایکس ۳ پرو  6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بوده که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به همراه نرخ نمونه لمسی 240 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین روشنایی حداقل ۴۵۰ نیتی، پشتیبانی از HDR10 نیز از دیگر ویطگی‌های این گوشی در این بخش است.

پوکو ایکس ۳ پرو  برای عکاسی، در پنل پشتی از ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی واید است. همچنین یک حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض به انضمام ۲ حسگر ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و داده‌های تشخیص عمق، دیگر سنسورهای این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 در پنل جلو نیز یک دوربین 20 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی و انجام تماس‌های تصویری موجود است. در نهایت، گوشی پوکو ایکس ۳ پرو از یک باتری بزرگ با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که می‌تواند از شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی کند. سایر ویژگی‌ها شامل NFC، جک 3.5 میلی متری صدا و امیتر مادون قرمز از دیگر امکانات و قابلیت‌های این گوشی هوشمند هستند.

  • ریلمی ۸ دارای ۵جی (REALME 8 5G)

یکی دیگر از گوشی‌های فوق العاده جذاب در این محدوده قیمتی، تلفن هوشمند ریلمی ۸ دارای ۵جی –  Realme 8 5G است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی است که وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را برای تصویر ارائه می‌دهد. نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و نرخ نمونه لمسی 180 هرتز یکی از ویژگی‌های مهم  این گوشی محسوب می‌شود.

ریلمی ۸ دارای ۵جی (REALME 8 5G) - چیکاو

این تلفن هوشمند در داخل بدنه خود مجهز به تراشه دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک – Dimensity 700 بوده که به همراه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. از نظر عکاسی نیز در پنل پشت این گوشی یک ماژول دوربین سه‌ گانه وجود دارد که حسگر اصلی آن را یک لنز واید ۴۸ مگاپیکسلی تشکیل می‌دهد و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی B&W نیز سایر حسگرهای آن هستند.

در پنل جلو این گوشی هوشمند نیز  یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری تعبیه شده است. گوشی هوشمند ریلمی ۸ مجهز به ۵جی از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن خود استفاده می‌کند که می‌تواند از فست شارژ ۱۸ واتی نیز پشتیبانی ‌کند. علاوه بر این موارد، NFC و جک 3.5 میلی متری صدا نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی ریلمی است.

ادامه این فهرست را در بخش دوم بهترین و قدرتمند ترین گوشی های هوشمند چینی زیر 300 دلار در شهریور ۱۴۰۰ مطالعه کنید و همچنین مقاله بهترین گوشی‌های هوشمند چینی کمتر از ۵۰۰ دلار را نیز از دست ندهید.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.