گوشی شیائومی می ۱۱ لایت ۵جی با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت جهانی در هند معرفی می شود

شیائومی اخیراً گوشی هوشمند می ۱۱ لایت ۵جی ان ای (Mi 11 Lite 5G NE) را با قیمت اولیه 369 یورو (433 دلار آمریکا) در بازار جهانی عرضه کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش 90 هرتزی است و برای تعبیه‌ی دوربین سلفی از حفره هول پانچ بهره می‌برد. تراشه اسنپدراگون ۷۷۸جی  (Snapdragon 778G) نیز به این گوشی هوشمند قدرت می‌بخشد.در ادامه خبر با چیکاو همراه باشید.

شیائومی این تلفن همراه را با قیمت مناسبی عرضه کرده است. در حال حاضر، این تلفن هوشمند در 29 سپتامبر (۷ مهر) راهی بازار هند می‌شود و پیش از ورود، افشاگر معروف خبرهای فناوری دبیان روی (Debayan Roy)، انواع نسخه‌ها و جزئیات قیمت این گوشی هوشمند را اعلام کرده است.

 گوشی هوشمند می ۱۱ لایت ۵جی ان ای در بازار هند گوشی شیائومی ۱۱ لایت ان ای ۵جی (Xiaomi 11 Lite NE 5G) نامیده می‌شود. این دستگاه در سه نسخه با ۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دسترس کاربران هندی قرار می‌گیرد.

به گفته افشاگر، مدل پایه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با برچسب قیمتی 21999 روپیه (299 دلار) هزینه خواهد داشت. این موضوع واقعاً بسیار تعجب برانگیز است زیرا این برچسب قیمتی، بسیار ارزان‌تر از قیمت جهانی 369 یورو (433 دلار آمریکا) خواهد بود.

رنگ بندی گوشی هوشمند می ۱۱ لایت ۵جی ان ای - چیکاو

علاوه بر این، افشاگر نشان می‌دهد که این گوشی در چهار رنگ عرضه می‌شود که یکی از آنها بعداً در دسترس قرار می‌گیرد، در حالی که سه رنگ دیگر بلافاصله پس از عرضه به فروش می‌رسند. اگرچه افشاگر به رنگ‌های موجود نیز هیچ اشاره‌ای نمی‌کند، اما باز هم می‌توان حدس زد که این گوشی در منطقه هند نیز دارای چهار رنگ مشابه رنگ‌های مدل جهانی یعنی مشکی ترافل (Truffle Black)، صورتی هلویی (Peach Pink)، آبی حبابی (Bubblegum Blue) و سفید دانه برفی (Snowflake White) خواهند بود. البته ممکن است که نام‌های این رنگ‌ها در این منطقه (کشور هند) متفاوت باشد.

گوشی هوشمند می ۱۱ لایت ان ای ۵جی، دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس (Full-HD+) با رزولوشن (FHD+) یعنی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ خواهد بود. نوع پنل این صفحه نمایش سوپر آمولد بوده که از نرخ نوسازسی ۹۰ هرتز برای تصویر استفاده می‌کند.علاوه بر این، پشتیبانی از HDR10+ از دیگر قابلیت‌های ان است. ماژول دوربین در پنل پشتی گوشی از نوع سه‌گانه بوده که یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی تعبیه می‌شود و دو حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو نیز دیگر سنسورهای این مجموعه هستند. در پنل جلو نیز یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی برای انجام ثبت عکس‌های سلفی و تماس های ویدیویی انجام وظیفه خواهد کرد.

پنل پشتی و ماژول دوربین اصلی گوشی هوشمند می ۱۱ لایت ۵جی ان ای - چیکاو

اما در بخش سخت افزار نیز تراشه قدرتمند مجهز به ماژول ۵جی اسنپدراگون ۷۷۸جی کوالکام  قدرت لازم برای این گوشی را مهیا می‌کند که این پردازنده قادر است با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت شود

این دستگاه دارای باتری با ظرفیت 4250 میلی آمپر ساعتی است و از فناوری شارژ سریع 33 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه، همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت در لبه‌ی فریم دستگاه است و رابط کاربری MIUI 12.5 را بر روی سیستم عامل ۱۱ اندروید اجرا می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.