گوشی پوکو اف 3 و پوکو ایکس 3 پرو در تاریخ 3 فروردین 1400 معرفی می شوند

طبق شایعات مختلفی که منتشر شده است، احتمالا گوشی پوکو ایکس 3 پرو با قیمت کمتر از 290 دلار روانه بازار فروش می شود. نرخ نوسازی صفحه نمایش این دستگاه، 120 هرتز و باتری به کار برده شده در آن 5200 میلی آمپر ساعتی می باشد. همراه چیکاو باشید.

پوکو از هفته گذشته به عرضه گوشی پوکو ایکس 3 اشاره کرده بود. علاوه بر این برخی شایعات خبر از گوشی دیگری از این برند می دهند. گفته می شود که گوشی پوکو اف 3 که مدل ریبرند شده ی گوشی ردمی کی 40 است، به زودی عرضه می شود.

حساب کاربری جهانی پوکو در توییتر اعلام کرد که این دو گوشی در فروردین 1400 معرفی می شوند. بر اساس توییت امروز پوکو، گوشی های پوکو اف 3 و پوکو ایکس 3 پرو در تاریخ 3 فروردین ماه معرفی می شوند. رویداد معرفی این دو گوشی جدید پوکو در ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار می‌شود. علاقه مندان می توانند رویداد معرفی گوشی های پوکو ایکس 3 پرو و پوکو اف 3  را از یوتیوب تماشا کنند.

در خبری دیگر، شعبه هند پوکو قصد دارد در تاریخ 10 فروردین 1400 رویدادی برگزار کند. به گزارش جی اس ام آرنا، احتمال عرضه گوشی پوکو ایکس 3 پرو در این کشور زیاد است. بر اساس گزارشات منتشر شده، گوشی پوکو اف 3 کمی بعد از عرضه گوشی پوکو ایکس 3 پرو روانه بازار های فروش هند خواهد شد. احتمالا پوکو اف 3 با نام می 11 ایکس ارائه خواهد شد.

با توجه به شایعات منتشر شده، احتمال دارد که، گوشی پوکو ایکس 3 پرو به تراشه اسنپدراگون 860 مجهز شده باشد. همچنین گفته می شود که این تراشه بین دو تراشه ی اسنپدراگون 855 و اسنپدراگون 865 تعبیه شود. به نظر می رسد که این دستگاه تنها از فناوری 4G پشتیبانی کند.

ممکن است، پوکو ایکس 3 در دو نسخه ارائه شود. مدل اول با رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت؛ مدل دوم با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه شود.

در بخش دیگری از شایعات دیده می شود که، پوکو ایکس 3 پرو به باتری 5200 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. درباره صفحه نمایش این محصول احتمالا از نرخ نوسازی 120 هرتز استفاده شده باشد. احتمال می رود که گوشی پوکو ایکس 3 پرو با قیمت کمتر از 290 دلار در بازار هند عرضه شود.

 

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.