شایعه: تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا دارای صفحه نمایش 14.6 اینچی سوپر آمولد با وضوح 3k است

در حال حاضر انتظار می‌رود که سامسونگ غول دنیای فناوری سه تبلت از سری گلکسی تب اس ۸ (Galaxy Tab S 8) را در کنار تلفن‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S 22) عرضه کند. در هر دو سه‌گانه یعنی هم گوشی‌های هوشمند سه‌گانه گلکسی اس ۲۲ و هم سه‌گانه تبلت گلکسی تب اس ۸، مدل «اولترا» مجهزترین دستگاه خواهد بود، که در مشخصات تبلت گلکسی تب اس ۸ که چند ماه پیش لو رفت، به این شرح است. با چیکاو همراه باشید.

تبلت گلکسی تب اس ۸  (SM-X906B)اولترا سامسونگ دارای صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی از نوع سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این مورد توسط Ice Universe تکرار می‌شود و او می‌افزاید که صفحه نمایش دارای وضوح ۲۹۶۰ در ۱۸۴۸ پیکسل خواهد بود و این دستگاه نسبت تصویر ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهد.  

صفحه نمایش تبلت گلکسی تب اس 8 - چیکاو

علاوه بر این، این تبلت از یک باتری ۱۱.۵۰۰ میلی آمپری تغذیه می‌کند (البته این طور که به افشا کننده‌ی این گفته شده است)، که مطابق خبری فاش شده‌ی قبلی است. این تبلت از سرعت شارژ سریع با توان ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند، بنابراین هر دو دستگاه تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا و گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا می‌توانند از یک شارژر فست شارژ مشترک یا از شارژرهای همدیگر نیز استفاده کنند.

(گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا از شارژر با توان ۴۵ وات و ۱۰ ولت و ۴.۵ آمپر استفاده می‌کند). بر اساس گزارش‌های قبلی که Ice، منتشر کرده است،  این تبلت‌ها از تراشه‌های اسنپدراگون ۸۹۸ به جای پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ بهره می‌برند، که حتی در نسخه‌های آمریکایی تلفن‌های گلکسی اس ۲۲ نیز ارائه می‌شود.

گزارش Ice درباره تب اس 8 - چیکاو

انتظار می‌رود که تبلت گلکسی تب اس ۸ دارای یک یک صفحه نمایش از نوع LCD با اندازه‌ی ۱۱ اینچی باشد، در حالی که تبلت گلکسی تب اس ۸ پلاس باید به یک صفحه نمایش سوپر آمولد ۱۲.۴ اینچی مجهز شود. صفحه نمایش‌های هر سه تبلت فوق از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر بهره خواهند برد. علاوه بر این، هر سه از شارژر فست شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد. بنابراین تفاوت اصلی در صفحه نمایش، باتری و قیمت خواهد بود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.