هیچ کدام از گوشی های خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی دریافت نمی‌ کنند

بر هیچکس پوشیده نیست که سال آینده اولین نمایش گوشی‌های هوشمند خانواده پرچمدار جدید برگزار می‌شود که دوباره شامل سه مدل می‌شود: گلکسی اس ۲۲ (Galaxy S22)، گلکسی اس ۲۲ پلاس (Galaxy S+) و گلکسی اس ۲۲ اولترا (Galaxy S Ultra) که قدرتمندترین و گران‌قیمت‌ترین عضو این خانواده است. همراه چیکاو باشید.

  پیش بینی‌هایی که در شبکه‌ها وجود دارد این است که در چارچوب این سری قطعاً مدلی وجود خواهد داشت که سنسوری با وضوح ۲۰۰ مگاپیکسل دریافت می‌کند. این اطمینان از این جا ناشی شده و مضاعف می‌شود که چندی پیش سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی در مجموعه پروژه‌های سامسونگ ظاهر شد و این موضوع باعث شده تا کاربران با اطمینان بیشتری این موضوع را مطرح کنند.

اما آخرین اطلاعات منتشر شده در  TheElec کره جنوبی، این واقعیت را بیان می‌کند که گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری اس ۲۲ سامسونگ، هیچکدام حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی را دریافت نمی‌کنند بلکه در نهایت به استفاده از همان سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی اکتفا می‌شود. طبق گفته‌ی این منبع، این سنسور بسیار عظیم را نیز ستاره‌ی این خانواده یعنی گلکسی اس ۲۲ اولترا به خود اختصاص خواهد داد.

خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

 منبع این خبر می‌افزاید که در پنل پشتی گلکسی اس ۲۲ اولترا یک ماژول سه‌گانه نصب خواهد شد که ازجمله شامل  یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی نیز خواهد بود و علاوه بر این، ماژول اصلی نیز یک سیستم تثبیت کننده تصویر نوری را دریافت می‌کند. برای دوربین جلو نیز احتمالا از یک حسگر ۴۰ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و پاسخ به تماس‌های تصویری در نظر گرفته خواهد شد.

در مورد گوشی گلکسی اس ۲۲ استاندارد و گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس هم، این دو گوشی هوشمند نیز هر کدام یک حسگر ۱۰ مگاپیکسلی را به عنوان دوربین سلفی دریافت خواهند کرد. ماژول دوربین پنل پشتی نیز سه گانه خواهد بود که دوربین اصلی شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است.

محفظه دوربین دستگاه‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ - چیکاو

 طبق شایعات، تولید انبوه دستگاه‌های خانواده گلکسی اس ۲۲ سامسونگ از ماه نوامبر (آبان – آذر) آغاز می‌شود و اعلام این خبر باید در ژانویه ۲۰۲۲ (دی – بهمن) انجام شود. از دیگر مشخصات منتسب به سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ می توان به صفحه نمایش سوپر آمولد با فناوری LTPO اشاره کرد. علاوه بر این پردازنده‌ی مورد استفاده در این گوشی‌های هوشمند نیز، برای عرضه در برخی از مناطق، از اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام استفاده می‌شود و برای برخی مناطق دیگر نیز تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خود سامسونگ در داخل بدنه‌ی این گوشی جای خواهد گرفت.

حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی یا بیشتر و علاوه بر این، افزایش قدرت شارژ سریع به ۴۵ وات نیز از دیگر مشخصات آن‌ها خواهد بود. ظرفیت باتری  این گوشی‌های هوشمند نیز نباید کمتر از ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت باشد، هرچند که ستاره‌ی میدان یعنی مدل گلکسی اس ۲۲ اولترا باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را دریافت می‌کند.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.