شایعه: تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ در کنار سری گلکسی اس ۲۲ معرفی می‌شود

در حالی که بیشتر نگاه‌ها به رویداد آنپکد سامسونگ در ۲۰ مرداد ماه جاری معطوف شده و بسیاری بی صبرانه منتظرند تا اولین نسخه‌های گوشی‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ را ببینند، یک افشاگر معروف به نام  Ice Universe جزئیات بیشتری از مشخصات تبلت‌های سری پرچمدار گلکسی تب اس ۸ (Tab S8) را به اشتراک گذاشته است. نکته‌ی جالب توجه این است که می‌توانیم شاهد یک مدل اولترا در خط تولید تبلت‌های پرچمدار سامسونگ باشیم. که با شماره‌ی مدل SM-X906x شناخته می‌شود. همراه چیکاو باشید.

اطلاعات جدید منتشر شده حاکی از آن است که تبلت تب اس۸ اولترا (Tab S8 Ultra) سامسونگ  باتری فوق‌العاده پر ظرفیت ۱۱۵۵۰ میلی آمپر ساعتی به همراه دارد و اندروید ۱۲ را با رابط کاربری One UI 4.0 ارائه می‌دهد. علاوه بر آن انتظار می‌رود که تبلت دیگری نیز با کد SM-X806x و نام تب اس ۸ پلاس (Tab S8+) که از باتری ۱۰۰۹۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و قدرت آن را نیز پردازنده‌ی اسنپدراگون 888 (SM8450)  تأمین خواهد کرد، معرفی شود.

Tab S8 Ultra - چیکاو

با توجه به افشای اطلاعاتی که از قبل در اختیار داریم، انتظار می‌رود که تبلت‌های سری تب اس ۸، سه دستگاه تبلت متمایز را در بر می‌گیرد که اولین دستگاه یک تبلت ۱۱ اینچی با نمایشگر IPS LCD خواهد بود که قرار است نمایشگر آن نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه دهد و با نام تب اس ۸ عرضه شود. این تبلت انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد.

تبلت‌های سری تب اس ۸ - چیکاو

دومین تبلت مورد اشاره که با نام تب اس ۸ پلاس عرضه خواهد شد، از یک نمایشگر ۱۲.۴ اینچی بهره خواهد برد که از نوع OLED بوده و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر برخوردار می‌شود. سومین تبلت نیز که گفته شده نمایشگر آن  دو مدل قبلی بزرگتر خواهد بود، احتمال دارد با نام تب اس ۸ اولترا و نمایشگر ۱۴.۶ اینچی تولید شود.

تب اس ۸ پلاس سامسونگ - چیکاو

گزارش دیگری می‌گوید تبلت گلکسی اس ۸ اولترا رم ۸ گیگابایتی خواهد داشت و از نظر دوربین نیز در پنل پشتی از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بهره خواهد برد و حسگر سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسل کیفیت خواهد داشت. علاوه بر آن، شایعات می‌گویند گزینه‌های اتصال در تبلت اس ۸ اولترا شامل USB Type-C و Wi-Fi است. ضمن این که سنسورهای این تبلت شامل شتاب سنج، سنسور نور محیط و حسگر مجاورت هستند.

گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۲ و تبلت‌های سری اس ۸ احتمال دارد در سه ماهه‌ی اول ۲۰۲۲ در بازار عرضه شوند.

 

منبع GSMARENA GADGETS.NDTV
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.