پیش فروش سری آیفون 13 اپل از ۲۶ شهریور آغاز می شود، کل زمان عرضه فاش شد

انتظار می‌رود اپل سری جدید آیفون 13 را در سپتامبر (شهریور) امسال روانه بازار کند. با این حال، تاریخ دقیق معرفی و عرضه هنوز توسط این شرکت تأیید نشده است. اکنون، پیش از این که این شرکت اطلاع رسانی کند، زمان شروع عرضه‌ی این سری این گوشی‌های هوشمند مشخص شده است. همراه چیکاو باشید.

به گفته IT Home، سری آیفون ۱۳ قبلاً در وب سایت تجارت الکترونیک در چین فهرست شده است. اسکرین شات این فهرست برای اولین بار در Weibo توسط نشت کننده چینی Handelsblad  به اشتراک گذاشته شد. نه تنها آیفون 13 و 13 پرو، بلکه کل سری گوشی‌های هوشمند معمولی، مدل پرو ، مدل پرومکس و انواع مینی آن نیز ذکر شده است. حتی تاریخ عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم اپل ایرپادز ۳ (Apple AirPods 3) نیز شایعه شده که در این پورتال مشاهده شده است.

ماژول دوربین آیفون 13 - چیکاو

علاوه بر این، این نشریه فاش کرد که پیش فروش گوشی‌های هوشمند اپل، سری ۱۳ آیفون از 17 سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز می‌شود. گفته می‌شود که فروش آن نیز از 24 سپتامبر (۲ مهر ماه) در بازار آغاز می‌شود. در حالی که تاریخ معرفی و همچنین تاریخ فروش مشخص می‌شود، اما باز نمی‌توان اطمینان داشت که کاملاً درست باشند. پیش از این، انتشار خبرهای سایت‌های چینی در چنین مواردی نشان داده که چندان دقیق نیستند.

با این حال، این بار، جان پروسر (Jon Prosser) که افشاگر مشهوری برای خبرهای فناوری است، تأیید کرد که تاریخ ذکر شده واقعی است و در واقع جدول زمانی معرفی و عرضه درست است.

Apple AirPods 3 - چیکاو

اگر این تاریخ عرضه را درست بدانیم، پس انتظار می‌رود که اپل دعوت نامه‌ها را تا 7 سپتامبر (۱۶ شهریور) ارسال کند. کل جدول زمانی راه اندازی به این شکل است.

  • ارسال دعوت‌نامه‌های مطبوعاتی: ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور)
  • معرفی گوشی‌های هوشمند سری ۱۳ آیفون: ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور)
  • شروع پیش فروش گوشی‌های سری ۱۳ آیفون: ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور)
  • شروع اولین روز فروش گوشی‌های سری ۱۳ آیفون در بازار: ۲۴ سپتامبر (۲ مهر)

در اخبار مرتبط، اپل اعلام کرده است که قیمت گوشی‌های آیفون را افزایش خواهد داد. طبق گزارش‌های موجود، با توجه به این موضوع که شرکت TSMC هزینه‌های تولید پردازنده را افزایش داده و در نتیجه این قیمت‌ تولید گوشی‌های آیفون افزایش یافته است، اپل نیز تصمیم دارد تا قیمت گوشی‌های آیفون آتی را افزایش خواهد داد. شایعات حاکی از آن است که اپل اواخر ژانویه 2022 (در ماه ۱۴۰۰) قیمت آیفون‌های آینده را تا حدود 20 درصد افزایش می‌دهد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.