فاکسکان تأمین کننده اپل در صدد استخدام 200 هزار کارگر دیگر پیش از عرضه آیفون 13 است

ظاهراً تأمین کننده اپل، فاکسکان (Foxconn) در حال استخدام تعداد زیادی کارگر جدید برای بزرگترین کارخانه تولید آیفون در جهان است. این کارخانه در چین واقع شده است. این شرکت پیش از عرضه سری آیفون 13 عجله دارد که بتواند بیش از ۲۰۰ هزار کارگر دیگر را استخدام کند. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش SCMP، یکی از تأمین‌کنندگان اصلی غول مستقر در کوپرتینو، جذب سریع ۲۰۰ هزار نیروی کار را آغاز کرده است که در حال حاضر باید تا پایان سپتامبر ۲۰۲۱ (۱۰ مهر) این نیرو‌ها را تکمیل کند. جدیدترین مجموعه اپل آیفون ۱۳ به گفته معاون مدیر سایت فاکسکان، روند استخدام نیروی کار اضافی «بزرگترین تنگنا» در حال حاضر است. اگرچه، وانگ (Wang) می‌گوید که مطمئن است که سایت تولید، که به آن «شهر آیفون» نیز گفته می‌شود، می‌تواند به این هدف با سرعت فعلی استخدام برسد، که توسط فرمانداری محلی نیز پشتیبانی می‌شود.

فاکسکان (Foxconn) - چیکاو

قابل ذکر است که این تاسیسات بزرگ می‌تواند 350 هزار کارگر خط مونتاژ را در خود جای دهد و روزانه 500 هزار تلفن هوشمند تولید کند. علاوه بر این، در استان هنان مرکزی (central Henan province)، فرماندارهای مختلف محلی نیز پردازش نیروهای جدید را برای تأسیسات عظیم تولید آیفون آغاز کرده‌اند. این فرمانداری‌های محلی همچنین 100 اتوبوس برای «انتخاب و سوار کردن متقاضیان کار از طیف‌ها و مکان‌های مختلف و رساندن آن ها به جلو در کارخانه» به کار گرفته‌اند.

این انگیزه استخدام به احتمال زیاد برای تقاضای پیش‌بینی شده برای نسل بعدی آیفون آماده می‌شود. اعضای جدید فاکسکان را قادر می‌سازد تا برنامه تولید سری آیفون ۱۳ را بهتر رعایت کند. گفته می‌شود که اپل قصد دارد بین نیمه دوم سال جاری میلادی بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه آیفون جدید را به بازار ارسال کند و زنجیره تامین فعلی آن در آسیا قادر به تولید ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند جدید برای برآوردن سفارشات اولیه جدید است.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.