گفته می‌ شود سری آیفون 13 اپل با باتری های بزرگتر، پشتیبانی گسترده تر از  5G عرضه می‌ شود

پیش از عرضه سری آیفون 13 اپل در سپتامبر (شهریور – مهر) یا اکتبر  (مهر – آبان) امسال، افشای خبرهای مربوط به تلفن هوشمند آینده‌ی اپل همچنان در فضای مجازی منتشر می‌‌شود. در حال حاضر، یک پیش بینی جدید از TrendMicro در مورد ظرفیت باتری و قیمت مجموعه آیفون 13 آینده منتشر شده است. همراه چیکاو باشید.

این گزارش از TrendMicro تایوانی می‌گوید که سری گوشی‌های پرچمدار آینده اپل با ارتقاء سخت افزاری قابل توجهی همراه خواهد بود. این دستگاه به تراشه سریعتر و کارآمدتری اشاره می‌کند که با استفاده از فرایند 5 نانومتر+ تولید شده است، که احتمالاً A15 Bionic اپل است.

همچنین ادعا می‌کند از mmWave 5G برای کشورهای خارج از ایالات متحده پشتیبانی می‌‌کند. گفته می‌شود که در این تلفن‌ها فضای داخلی صرفه جویی شده که به شرکت اجازه می‌‌دهد تا باتری بزرگتری در داخل دستگاه نصب کند. همه آنچه TrendMicro در گزارش خود اشاره کرده است قبلاً فاش شده است.

سری آیفون 13 اپل - چیکاو

یک گزارش دیگر ادعا می‌کند که آیفون‌های جدید از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌‌کنند که کمی‌ بهتر از شارژ فعلی 22 واتی است. همچنین انتظار می‌‌رود که با اسکنر LiDAR عرضه شود.

از نظر طراحی، انتظار می‌‌رود این سری با بریدگی کمی‌ کوچکتر عرضه شود و صفحه نمایش از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی کند. قابل ذکر است که نرخ تازه سازی بالاتر، انتظار می‌رود که فقط در نسخه‌های Pro مورد استفاده قرار گیرد. این احتمال نیز وجود دارد که شرکت اپل این بار یک مدل ذخیره سازی 1 ترابایتی را ارائه دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌‌رود آیفون‌های آینده از قابلیت شارژ سریع بهبود یافته برخوردار شوند. طبق شایعات‌، سری آیفون آینده به جای شارژ سریع 20 واتی از فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند.

Apple's iPhone 13 series - چیکاو

در مورد قیمت نیز گفته می‌ شود که قیمت سری آیفون 13 مشابه قیمت نسل فعلی آیفون 12 باشد. انتظار می‌‌رود که اپل با برنامه زمانی معمول برای معرفی خط تولید آیفون 13 در سپتامبر (شهریور – مهر) سال جاری ادامه دهد. سری آیفون 12 در اکتبر (مهر – آبان) سال گذشته، یک ماه دیرتر از بازه زمانی معمول خود، به دلیل مسائل مربوط به همه گیری COVID-19 معرفی شد.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.