اپل، آیفون های جدید، آیپد های جدید و چند گجت دیگر را در رویداد شهریور معرفی می کند

بر اساس گزارش جدید منتسب به DigiTimes، اپل ممکن است در ماه سپتامبر رویدادهای متعددی برای عرضه محصولات جدید خود برگزار کند. این گزارش، که توسط MacRumors مشاهده شده است، دور از تمایل اپل برای ترکیب رویدادهای معرفی خود در یک رویداد یا تجزیه‌ی ان‌ها به فواصل زمانی طولانی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

انتظار می‌رود که پاییز امسال اپل تعدادی دستگاه جدید از جمله خانواده آیفون 13، آیپد مینی 6، آیپد نسل 9 جدید، اپل واچ سری 7، ایرپاد جدید و مک بوک جدید را روانه بازار کند. در حالی که اپل هنوز تاریخ رویداد را تأیید نکرده است، گزارش قبلی یک تحلیلگر Wedbush اعلام کرد که اپل در تاریخ 4 سپتامبر رویدادی را برای معرفی آیفون جدید خود برگزار می‌کند. به نظر می‌رسد این گزارش از DigiTimes روشن می‌کند که می‌توان چندین رویداد از این قبیل را در طول ماه انتظار داشت. یکی از این رویدادها بر روی آیپد نسل 9 متمرکز است ، که انتظار می‌رود یک مدل نازک تر و سبک تر با پردازنده قوی‌تر از نسخه سال گذشته باشد. احتمالاً با آیپد مینی ۶ (iPad Mini 6) جفت می‌شود و مخاطبان مدرسه را هدف قرار می‌دهد.

صفحه نمایش آیپد جدید اپل - چیکاو

برگزاری چندین رویداد در یک ماه برای اپل به عنوان یک مشکل لجستیکی به نظر می‌رسد. در سال 2019، آیفون، اپل واچ و آیپد جدید را در همان رویداد عرضه کرد. اما در سال 2020، سه رویداد جداگانه برای معرفی آیپد، آیفون و مک جدید به مدت یک ماه برگزار کرد. یک رویداد ترکیبی به محصولات ضعیف‌تر اپل اجازه می‌دهد تا در سایه‌ی محصولات قوی‌تر مورد پشتیبانی مطبوعات قرار گیرند، در حالی که رویدادهایی که به مدت یک ماه از یکدیگر جدا می شوند به چرخه مطبوعات اجازه می‌دهد تا مسیر خود را طی کند.

محصولات اپل که در رویداد 2021 معرفی می شوند - چیکاو

در این موضوع که گزارش DigiTimes امکان دارد درست باشد، غیر ممکن نیست اما با توجه به سابقه قبلی و نگرانی‌های عملی، بعید به نظر می‌رسد. از سوی دیگر، همچنین ممکن است اپل برخی از محصولات کوچکتر خود را از طریق یک بیانیه مطبوعاتی عرضه کند، در حالی که خط آیفون 13 تنها محصولات اپل است که در واقع به یک جلسه مطبوعاتی کامل جهت معرفی نیاز دارد.

با نزدیک شدن به ماه سپتامبر (شهریور)، زمان زیادی برای منتظر ماندن وجود ندارد تا ببینیم آیا اپل واقعاً در نظر دارد یک ماه چندین رویدادهای را برگزار کند یا از رویکردهای معقول‌تری که در گذشته به دست آورده است، استفاده می‌کند.

منبع digitaltrends
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.