برخی از جزئیات گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل ۶ و ۶ پرو تأیید شد

گوگل تأیید کرد، گوشی‌های گوگل پیکسل سری ۶ در دو نسخه‌ی معمولی با نمایشگر ۹۰ هرتزی تخت و نسخه‌ی پرو با نمایشگر خمیده‌ی ۱۲۰ هرتزی در فصل چهارم سال جاری میلادی معرفی و در برخی از کشورها در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.  همراه چیکاو باشید.

گوگل دیروز به طور رسمی وجود پیکسل ۶ (Pixel 6) و پیکسل ۶ پرو (Pixel 6 Pro) را تأیید کرد و در همان ابتدا چند ویژگی آن را نشان داد. در حالی که گوگل هنوز قیمت مجموعه پیکسل 6 را اعلام نکرده است، غول جستجوی اینترنتی جهان در دسترس بودن این دو گوشی را در هشت کشور استرالیا، کانادا، فرانسه، آلمان، ژاپن، تایوان، انگلستان و ایالات متحده تأیید کرد.

گوشی‌های گوگل پیکسل سری ۶ - چیکاو

با این حال، گوگل تاریخ دقیق معرفی و عرضه در این کشورها را اعلام نکرد. فقط به طور مبهم به این نکته اشاره کرد که گوگل پیکسل ۶ برای خرید در این بازارها در ماه سپتامبر (شهریور) یا در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. علاوه بر این، پس از رویداد رونمایی از این گوشی‌ها، تعداد کشورهایی که گوشی‌های سری ۶ گوگل پیکسل را می‌توانند در دسترس کاربران قرار دهند، افزایش خواهد یافت.

گوگل روز گذشته جزئیات مشخصات کامل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را اعلام نکرد، اما تأیید کرد که هر دو گوشی هوشمند از تراشه Tensor اختصاصی که خود گوگل طراحی کرده است، بهره خواهند برد. این دو تلفن همراه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و در سه رنگ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Pixel 6 - چیکاو

گوشی گوگل پیکسل معمولی با نمایشگر تخت و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی عرضه خواهد شد اما نسخه‌ی پرو از نمایشگر خمیده و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره خواهد برد. هر دوی این نمایشگر برای عکاسی سلفی از حفره‌ی هول پانچ استفاده خواهند کرد.

پنل‌های پشتی این دو  گوشی، یادآور  Nexus 6Pهستند و به دوربین‌های واید و اولتراواید مجهز می‌شوند اما ماژول دوربین نسخه‌ی پرو از لنز تله فوتو با بزرگنمای ۴ برابری نیز یاری خواهد گرفت.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.