گوشی تاشوی گوگل با نام گوگل پیکسل فولد به زودی معرفی می شود

چند سالی از اولین ظهور گوشی‌های هوشمند تاشو می‌گذرد. با این حال، هنوز برخی از تولیدکنندگان بزرگ بازار گوشی هوشمند موفق نشده‌اند تا در این زمینه‌ی گوشی تاشو تولید و در بازار عرضه کنند. همراه چیکاو باشید.

یکی از این تولیدکنندگان معروف گوگل است. امسال شاهد عرضه بسیاری از تلفن‌های هوشمند تاشو بوده‌ایم. جدیدترین آن‌ها گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ – Samsung Galaxy Z Fold3 و گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ Samsung Galaxy Z Flip3 هستند که این دو گوشی هوشمند به تازگی در رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ رونمایی شدند. در حال حاضر، یک گزارش جدید، وجود یک تلفن هوشمند تاشو  از گوگل را فاش کرده است. این گوشی تاشو گوگل پیکسل فولد – Google Pixel Fold نام دارد.

گوگل اخیراً اندروید 12 بتا 4 را معرفی کرده است. توسعه دهندگان در برنامه‌ی «اندروید ۱۲ بتا ۴ گوگل کمرا» (Android 12 Beta 4 Google Camera)، چهار دستگاه با نام رمز Oriole ، Raven ، Passport ، Slider پیدا کردند. در میان آن‌ها ، Oriole و Raven سری جدید گوگل پیکسل ۶ – Pixel 6 گوگل هستند که قرار است در پاییز امسال رونمایی و عرضه شوند. این تلفن‌های هوشمند با گوگل پیکسل ۶ و گوگل پیکسل ۶ پرو مطابقت دارند.

گوگل پیکسل فولد - چیکاو

با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که «پاسپورت» « Passport» تلفن هوشمند تاشو آتی گوگل است. بر اساس گمانه زنی‌ها، نام این دستگاه گوگل پیکسل فولد – Google Pixel Fold خواهد بود. علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر این که این تلفن هوشمند تاشو از گوگل ممکن است پاییز امسال در بازار عرضه شود.

بر اساس گزارش‌ها، هر دو گوشی هوشمند گوگل، یعنی گوگل پیکسل فولد و گوگل پیکسل ۶ مجهز به تراشه سفارشی Tensor می‌شوند که طراحان خود شرکت گوگل این پردازنده‌ی اختصاصی را طراحی و تولید کرده‌اند. ضمن این که گوشی تاشوی گوگل پیکسل فولد از سیستم دوربین گوشی گوگل پیکسل ۶ استفاده خواهد کرد. این موضوع نشان می‌دهد که گوگل پیکسل فولد عملکرد تصویربرداری بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد. این موضوع خیلی هم عجیب نیست زیرا گوگل یکی از بهترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند است که در بهینه سازی دوربین گوشی‌های هوشمند مهارت بسیار زیادی دارد.

گوگل تأیید کرد که گوشی‌های هوشمند سری گوگل پیکسل 6 را در پاییز امسال عرضه خواهد کرد. با این حال‌، ما نمی‌توانیم بگوییم که آیا گوشی هوشمند تاشوی گوگل پیکسل فولد نیز در رویداد رونمایی و معرفی از گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل حضور خواهد داشت یا خیر.

منبع GIZCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.