لنوو پی ۱۲ پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنسول گوگل پلی ظاهر می شود

یک ماه پیش، لنوو،  یوگا تب ۱۳ (Yoga Tab 13) ، یوگا تب ۱۱  (Yoga Tab 11) و تب پی ۱۱ پلاس (Tab P11 Plus) را معرفی کرد که این دستگاه‌ها در دسترس کاربران تمام جهان قرار خواهد گرفت. در حال حاضر سرنخ هایی از یک تبلت دیگر نیز به دست آمده است که جزو سری تبلت لنوو تب ۱۱ پرو است که سال گذشته ارائه شد. سه تبلت اول دارای صفحه نمایش IPS LCD  هستند اما مدل پی ۱۱ پرو از یک صفحه نمایش ۱۱.۵ اینچی امولد بهره می‌برد، با این حال، با وجود استفاده از پسوند تجاریPro) ،(professional)) به معنی «حرفه‌ای»، اما از پردازنده ی میان‌رده‌ی اسنپدراگون 730G در داخل بدنه‌ی این تبلت استفاده می‌شود، ضمن این که تبلت پی ۱۱ پلاس به پردازنده‌ی هلیو G90T مجهز می‌شود. همراه چیکاو باشید.

تبلت لنوو پی ۱۲ پرو (TB-Q706F) در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. این تبلت به اسنپدراگون ۸۵۵ (یا احتمالاً به اسنپدراگون ۸۶۰) ارتقا می‌یابد که عملکرد بسیار مهمی است. هرچند که این تبلت کاملا در سطح یوگا تب ۱۳ نیست که به پردازنده‌ی جدیدتر اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود اما از نظر اندازه‌ی نمایشگر نیز کوچکتر است و امکان دارد برای طرفداران نمایشگرهای امولد جذاب باشد.

TB-Q706F - چیکاو

هرچند که کنسول گوگل پلی مشخصات پنل را فهرست نمی‌کند اما وضوح نمایشگر این تبلت 2560 در 1600 پیکسل خواهد بود که رزولوشن آن از تبلت پی ۱۱ پلاس بیشتر می‌شود و با رزولوشن پی ۱۱ پرو مطابقت دارد. بنابراین صفحه نمایش این دو تبلت به نظر می‌رسد که در یک کلاس قرار داشته باشند.

لنوو پی ۱۲ پرو از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۱ در دسترس قرار می‌گیرد. متأسفانه تمام اطلاعاتی که از کنسول گوگل پلی در رابطه با این تبلت به دست می‌آید در همین حد است. با این حال، با مشاهده‌ی تبلت پی ۱۱ پلاس و پی ۱۱ پرو، می‌توانیم حدس بزنیم که مدل جدید باید دارای شارژر سریع (۲۰ وات یا بالاتر) باشد. ضمن این که بلندگوهای چهارگانه و احتمالاً ماژول دوربین دوگانه در پنل پشت قرار خواهند گرفت. استفاده از قاب آلومینیومی نیز چندان دور از ذهن نیست.

تبلت لنوو پی ۱۲ پرو - چیکاو

تبلت پی ۱۲ پرو (TB-Q706F) به تازگی توسط EEC ثبت شده است، که جزئیات بیشتری به آن اضافه نمی‌کند، اما به یک تبلت مرتبط با کد رمز « TB-Q706Z» اشاره می‌کند. ثبت مشخصات این تبلت در اواسط ماه ژوئیه (خرداد) انجام شده است، بنابراین نباید مدت زیادی قبل از اعلام رسمی باشد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.