افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها چگونه امکانپذیر است؟

تلگرام یک پلتفرم پیام رسان عالی برای گفتگو با مردم در سراسر جهان است؛ زیرا سریع، ایمن و آسان است. با این اپلیکیشن می‏توانید طی یک دقیقه فایل‌های رسانه ای، داده ها و سایر اسناد را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، می‌توانید فیلم‌های کوتاه و عکس‌ها را در گالری خود ذخیره کنید؛ اما وقتی نوبت به دانلود فیلم‌های طولانی می‌رسد، قطعاً مدت زمان دانلود بسیار طولانی خواهد بود؛ مگر اینکه به اینترنت پرسرعت متصل باشید؛ بنابراین، آیا راه حلی برای افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها وجود دارد؟ همراه چیکاو باشید.

راه‏های افزایش سرعت دانلود در تلگرام شامل استفاده از اینترنت پرسرعت و ربات تلگرام است. ربات‌های زیادی برای دانلود فیلم و فایل‏های حجیم در تلگرام وجود دارند که به شما امکان می‌دهند فیلم‌ها را 2 برابر سریعتر از سرعت نرمال دانلود کنید. علاوه بر این، برخی از ربات‌های تلگرام حتی به شما امکان می‌دهند فیلم‌ها را مستقیماً در Google Drive / Dropbox خود دانلود کنید. در این مقاله قصد داریم، به شما کمک کنیم تا نحوه افزایش سرعت دانلود در تلگرام را برای ویدئوها و فایل‏های بزرگ یاد بگیرید.

راههای افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها

همانطور که قبلاً هم اشاره کردم، استفاده از ربات‌های تلگرام یکی از راههای افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها است. قبل از شروع نحوه استفاده از ربات‏ها، در این بخش از مقاله انواع مختلف ربات‌های دانلود کننده ویدیو در تلگرام را به شما معرفی می‏‏کنیم. می‌توانید از هر یک از این ربات‌های زیر در حساب تلگرام خود استفاده کنید و فیلم‌های تلگرام را سریعتر از قبل دانلود کنید.

  • Get public link bot
  • Link to file
  • Files Web Downloader
  • Any video download bot
  • Save video bot

 چگونه افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها در موبایل انجام می‏شود؟

وقتی هر فایل رسانه ای را در تلگرام دانلود می‌کنید، از تنظیمات پیش فرض دانلود تلگرام برای ذخیره آن‏ها استفاده می‌کنید. سرعت دانلود در این حالت به سرعت شبکه اینترنت شما بستگی دارد. اگر در هنگام دانلود، از سایر برنامه های رسانه های اجتماعی هم در حال استفاده هستید، سرعت شما کاهش می‌یابد.

 چگونه افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها در موبایل انجام می‏شود؟ - چیکاو

با این حال، اگر از ربات‌های دانلود کننده ویدیوی تلگرام استفاده کنید، آن‌ها فقط بر اساس تنظیماتی که شما برای آن‌ها تعیین می‏کنید، فیلم‏ها را دانلود می‏کنند. به این ترتیب، ربات‏ها برای انجام وظیفه محول شده در اسرع وقت عمل می‌کنند و در نتیجه سرعت دانلود چندین برابر می‌شود. اگر از تلگرام در تلفن همراه خود استفاده می‌کنید و می‌خواهید سرعت دانلود تلگرام را افزایش دهید، باید از ربات‌های دانلود کننده ویدیو نیز استفاده کنید.

یک نکته را باید همیشه به یاد داشته باشید این است که افزایش سرعت دانلود در تلگرام در اندروید و IOS یکسان است. دقیقاً همان مراحلی را که برای اندروید استفاده می‏کنید می‌توانید در  IOS هم اجرا کنید. علاوه بر این، ربات‌های معرفی شده برای هر دو سیستم عامل قابل استفاده هستند.

نکته دیگری که لازم است یادآوری کنیم این است که نیازی نیست که از همه ربات‌های دانلود کننده معرفی شده در بخش قبل استفاده کنید. فقط با انتخاب یک مورد می‏توانید مراحل افزایش سرعت دانلود در تلگرام را اجرا کنید؛ اما اگر از “” Get Public Link Bot استفاده می‌کنید، می‌توانید فیلم خود را مستقیماً در Google Drive یا Dropbox ذخیره کنید.

اکنون برای افزایش سرعت دانلود در تلگرام به اندازه 2 برابر سرعت در برنامه رسمی تلگرام و تلگرام X مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برنامه تلگرام را باز کنید:

ابتدا، برنامه تلگرام خود را باز کنید و با استفاده از اطلاعات ورود به سیستم به حساب خود دسترسی پیدا کنید؛ اما اگر به دلیل سرعت کم به حساب تلگرام خود دسترسی ندارید، به راحتی حساب تلگرام خود را پاک کنید. سپس یک حساب کاربری در تلگرام ایجاد کنید تا سایر مراحل را انجام دهید.

  • Link to files را جستجو کنید:

پس از دسترسی به حساب تلگرام خود، از گوشه سمت راست بالای صفحه به نوار جستجو بروید. در آنجا Link to files را تایپ کنید و بر اساس جستجوی شما یک ربات دانلود کننده ویدیو نشان داده می‌شود. بعد، بر روی یک لینک مربوط به ربات فایل‌ها، ضربه بزنید.

توجه: شما می‌توانید از هر رباتی که در بخش قبل معرفی کردیم برای افزایش سرعت دانلود در تلگرام برای ویدئوها استفاده کنید.

  • روی Start ضربه بزنید:

اکنون، از سمت پایین بر روی دکمه start ضربه بزنید تا اتصال خود را به ربات برقرار کنید. با استفاده از این ربات می‌توانید هر نوع سند یا فایل محتوایی را به اشتراک بگذارید و یک لینک بارگیری مستقیم دریافت کنید.

  • فایل ویدیویی در ربات کپی و پیست کنید:

در مرحله بعد، به صفحات چت، گروه یا کانال خود که در آن فایل‌های ویدیویی یا محتوای تصویری قرار دارند برگردید تا دانلود را سریعتر در تلفن همراه خود انجام دهید. پس از آن، محتوا را برای لینک دهی به ربات‏ها کپی و سپس پیست کنید.

فایل ویدیویی در ربات کپی و پیست کنید - چیکاو

  • روی لینک ایجاد شده ضربه بزنید:

اکنون، چند ثانیه صبر کنید تا ربات دانلود کننده ویدیو یک لینک دانلود برای فایل شما ایجاد کند. پس از اتمام مراحل ایجاد لینک، روی لینک محتوای ارائه شده ضربه بزنید.

  • فیلم خود را دانلود کنید:

در پایان، لینک ویدیو را باز کرده و دانلود را شروع کنید. اکنون، خواهید دید که سرعت دانلود فایل ویدئو یا محتوای شما بسیار سریعتر از قبل است.

روش جایگزین دیگری نیز برای افزایش سرعت دانلود در تلگرام وجود دارد. اگر به دلایلی نمی‌خواهید از ربات تلگرام کمک بگیرید یا از ربات دانلود کننده فیلم راضی نیستید، می‌توانید از VPN خود استفاده کنید. شما می‏توانید از هر نوع VPN نصب شده در دستگاه خود استفاده کنید و مکان فعلی خود را به مکان دیگری تغییر دهید. به این ترتیب، محتوای شما از مکان موجود شما دانلود نمی‌شود و این امر به افزایش سرعت دانلود در تلگرام کمک می‌کند

معرفی رایگان کانال تلگرام

تلگرام یکی از پیام رسان های محبوب و مفید بین کاربران در کشور های مختلف می باشد. این برنامه امکان دسترسی به کانال ها و برنامه های بسیار خوبی را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است. برای این منظور می توانید در مقاله “بهترین کانال های تلگرام در دسته بندی های متفاوت کدامند؟” با بهترین کانال های تلگرام در حوزه فیلم و سریال، ورزش، سرگرمی، آشپزی و… آشنا شوید. و به کمک اطلاعات موجود در این مقاله ویدئو های آموزشی موجود در جالب ترین کانال های تلگرام را دانلود کنید.

دیلیت اکانت تلگرام در یک دقیقه

با وجود امکانات و قابلیت های مفید و کاربردی این برنامه ممکن است تصمیم داشته باشید حساب کاربری تلگرام خود را برای همیشه پاک کنید. در این صورت می توانید با مراجعه به مقاله “آموزش کامل دیلیت اکانت تلگرام و نکاتی که باید بدانید” پاسخی کاملی در این زمینه دریافت کرده و با چند گام ساده دیلیت اکانت تلگرام را انجام دهید.

3.1/5 - (8 امتیاز)
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.