بهترین بازی‌های فکری اندروید در سال 2021 کدام است؟

Mobile Gaming این روزها جز ترندها شده است و با معرفی بازی‌هایی موبایلی با گرافیک بالا، این نوع بازی‏ها نسبت به کنسول محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. امروزه برای انجام بازی‏ها نیازی به تهیه لوازم جانبی پیشرفته ندارید. شما می‌توانید بازی ها را دانلود کنید و در هر مکان و هر زمان از طریق تلفن همراه خود شروع به بازی و تفریح ​​کنید. اگر از کاربران اندروید هستید و به Gaming علاقه دارید، می‏توانید بهترین بازی‌های فکری اندروید را دانلود کنید و از فواید زیاد آن بهره مند شوید. بازی‏های فکری قدرت ذهنی شما را تقویت می‏کنند. این نوع بازی‏ها به شما کمک می‌کنند تا عملکرد ذهن خود را تقویت کرده و مهارت‌های شناختی  خود را مانند حافظه، تمرکز و توانایی تصمیم‌گیری افزایش دهید. همراه چیکاو باشید.

  • یکی از بازی های جذاب موبایل در دسته بندی اکشن، بازی نبرد بی نهایت است. اگر به بازی های با گرافیک زیا و اکشن علاقه دارید نبرد بی نهایت نیز انتخاب خوبی برای شماست.

بهترین بازی‌های فکری اندروید در سال 2021 کدام بازی‏ها هستند؟

اگر به دنبال باز‏های فکری در Play Store هستید، بازی‏های زیادی را پیدا خواهید کرد. پیدا کردن بهترین بازی‌های فکری اندروید از بین هزاران بازی، کار بسیار وقت گیر و خسته کننده ای است. ما در این مقاله با جستجو بین انبوهی از بازی‏های فکری، لیستی از بهترین بازی‌های فکری اندروید را برای تقویت ذهن شما فراهم کرده‏ ایم که موجب سرگرمی شما هم خواهند شد. در ادامه به معرفی این بازی‏های فکری محبوب خواهیم پرداخت:

بازی های که قرار است به شما معرفی کنیم را می توانید از کافه بازار دانلود نمایید. نصب خودکار برنامه بازار شما را به دنیایی از بازی ها و برنامه های اندروید وصل می کند.

 1. Brain Dots:

Brain Dots یک بازی فکری اندرویدی است که بسیار محبوب است. در این بازی فکری شما باید با ترسیم مسیر بین دو توپ مجزا، آن‏ها را به هم متصل کنید. Brain Dots یک بازی است که به شما کمک می‌کند سلول های مغز خود را توسعه داده و در هنگام خواندن یا نوشتن به بهبود تمرکز خود کمک کنید. این بازی فکری تعداد زیادی سطح دارد و با افزایش تعداد سطوح، دشواری ان نیز افزایش می یابد. شما سطوحی را به صورت رایگان انجام می‏دهید، اما پس از اتمام سطوح رایگان، می‌توانید سایر سطح‏ها را بخرید یا با تماشای یک تبلیغ کوتاه، سطوحی را دریافت کنید.

Brain Dots - چیکاو

 2. Brain Out:

Brain Out یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که موجب بهبود منطق و استدلال را می‏شود. این بازی یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که  دارای چالش‌های هیجان انگیز و پیچیده است. در این بازی باید از تفکر واگرا، یعنی تفکر فراتر از چهارچوب‏‏های فکری  برای حل این چالش‏ها استفاده کنید. این یک بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز است که به تقویت مغز شما کمک می‏کند.

معماهای Brain Out  تکراری نیستند. در این بازی از شما خواسته می‌شود از  استدلال منطقی خود برای حل یک مسئله ریاضی استفاده کنید. گاهی اوقات، سوالات بسیار ساده ای از شما پرسیده می‏شود تا شما را گیج شوید. Brain Out یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که مانند بسیاری از بازی‏ها، توسط تبلیغات و خریدهای درون برنامه ساپورت می‌شود. هم افراد جوان هم افراد مسن می توانند Brain Out را بازی کنند.

Brain Out - چیکاو

 

 3.sodoku- the clean one:

اکثر ما با سودوکو آشنا هستیم؛ زیرا حداقل یک بار این بازی  را در گوشی یا روزنامه ها و مجلات امتحان کرده ایم.  سودوکو یک بازی ساده فکری و منطقی است که در آن شما باید از اعداد 0 تا 9 برای پر کردن بخش‏های خالی جدول استفاده کنید، به طوریکه در هر ستون یا ردیف فقط یکی از این اعداد تکرار شود. با سودوکو هم می‏توانید مهارت‌های ریاضی خود بهبود بخشید و هم سرگرم شوید.

در فروشگاه google Playنمونه‏های زیادی از بازی سودوکو موجود است. با این حال، پیشنهاد ما the clean one است؛ زیرا این بازی بسیارساده طراحی شده است؛ بنابراین، حواس شما پرت نخواهد شد و تمرکز شما روی بازی خواهید بود. این بازی نسخه های مختلف سودوکو را از جمله نسخه‏های کلاسیک و پیشرفته ارائه می‌دهد.

sodoku- the clean one - چیکاو

 

4. Maths Brain Game:

Maths Brain Game مجموعه ای از مسائل ساده و در عین حال چالش برانگیز ریاضی است. شما باید دانش ریاضی خوبی داشته باشید تا معماهای این بازی را حل کنید. برخلاف سایر بازی‌های این لیست، حجم بسیار کمی دارد و ساده است. این بازی همراه با انواع معماها و چالش‏های ریاضی است؛ مثل جبر و هندسه. این بازی قطعاً به شما کمک می‌کند تا با تمرین مناسب مغز خود را تقویت کرده و دانش ریاضی خود را بهبود ببخشید. این بازی یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که کاملاً رایگان ارائه شده است و توسط تبلیغات پشتیبانی می‌شود و هیچ خرید درون برنامه ای را شامل نمی‌شود.

Maths Brain Game - چیکاو

5. Lumosity:

Lumosity یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که به شما معماهای ساده و سرگرم کننده ای ارائه می‌دهد تا مهارت‌های شناختی خود را مانند حافظه، توانایی تصمیم‌گیری و تمرکز تست می‌کنند. این بازی شامل کارهای ساده مثل به خاطر سپردن چیزها تا تصمیم‌گیری در بازی قطار است.این بازی در کنار بهبود مهارت‌های شناختی، بسیار سرگرم کننده است. Lumosity یک بازی freemium است، به این معنی که شما باید بازی را به صورت رایگان انجام دهید اما برای برخی از ویژگی‌های اضافی همراه با خریدهای درون برنامه ای است.

Lumosity - چیکاو

 

6. brain: code- brain teasers:

brain: code یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که با بسیاری از معماها و چالش‌های منطقی مرتبط با ریاضیات، جبر، اشکال و معماهای استدلالی مختلف همراه است. این بازی به شما در بهبود ریاضیات، تمرکز و سرعت محاسبه بسیار کمک خواهد کرد.brain: code یک بازی رایگان است که با تبلیغات پشتیبانی می‌شود و بخش‏های اضافی بازی با خریدهای درون برنامه در دسترس است.

 

7. Elevate – brain games:

Elevate یک بازی فکری ترند است که مشابه Lumosity  طراحی شده است و بیش از 35 بازی دارد. این بازی به شما کمک می‌کند تا پیشرفت خود را با یک پروفایل شخصی ثبت کنید. شما می‌توانید آمار روزانه خود را مشاهده کرده و در مورد قوی‌ترین و ضعیف‌ترین بخش‏ها برای بهبود ذهن خود تصمیم بگیرید. Elevate یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که همراه خرید درون برنامه ای است. Elevate به شما کمک می‌کند تا مغز خود را تقویت کرده و توانایی تمرکز، حافظه و تصمیم‌گیری خود را بهبود ببخشید.

Elevate – brain games - چیکاو

 8. Brain It On:

Brain It On یکی از بهترین بازی‌های فکری اندروید است که به رشد مهارت‌های شناختی شما کمک می‏کند. در این بازی، شما باید با استفاده از دانش فیزیک و منطق خود، یک کار مشخص را انجام دهید. به شما یک کار خاصی داده می‌شود و برای اتمام آن کار خاص باید تعدادی اشیا را به هم بچسبانید.

Brain It On - چیکاو

Brain It On یک بازی مورد علاقه برای افرادی است که علاقه زیادی به فیزیک و منطق دارند. این بازی رایگان است که توسط تبلیغات پشتیبانی می‌شود. خرید درون برنامه ای آن نیز در دسترس است که از طریق آن می‌توانید هدیه های اضافی بازی را خریداری کنید. در انتهای این مقاله شما را دعوت می کنیم تا مقاله مربوط به بازی Clash Royale نسخه اندروید را نیز مطالعه نمایید.

منبع androidheadlines
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.