معرفی و بررسی بازی استراتژیک Clash Royale نسخه اندروید

بازی ویدئویی و استراتژیک Clash Royale یا کلش رویال برای نخستین بار در سال 2015 توسط کمپانی Supercell ساخته شد. سوپرسل پیش از این خالق بازی های محبوب و پرطرفدار دیگری مثل Clash Of Clans و Boom Beach نیز بوده است. در ابتدا این بازی با پلتفرم ios و فقط در برخی مناطق از جمله کشور های نیوزلند، کانادا، استرالیا و هنگ کنگ عرضه شد. امروزه این بازی با پلتفرم ios و Android برای افراد با محدوده سنی بالای 13 سال، به صورت رایگان قابل دانلود می باشد. 

پیش از این در مقاله بهترین بازی های اندروید بدون دیتا درباره بازی کلش رویال صحبت کردیم. هم اکنون و در این مطلب قصد داریم تا به طور کامل این بازی را بررسی کینم.

بازی Clash Royale یک بازی کارتی و پر از هیجان است که طرفداران زیادی دارد. این بازی دارای دو سبک MOBA و CCG است که به طور همزمان با همدیگر تلفیق شده اند. ژانر (CCG ( Collectible Card Game به این صورت است که در ابتدای بازی یک دسته کارت اولیه در اختیار بازیکن قرار می‌گیرد و سپس او باید در طول بازی تلاش کند تا کارت های خود را ارتقاء داده یا کارت های جدیدی را به دست بیاورد و یا به قلمرو های دیگر حمله کرده و با بازیکنان دیگر مبارزه کند. کارت ها در 4 سطح مختلف با نام های کارت معمولی ( Common)، کارت کمیاب ( Rate)، کارت حماسی ( Epic) و کارت افسانه ای ( Legendary) طراحی شده اند. 

 شخصیت های بازی کلش رویال از جمله گراز سواران، کمانداران و… همان کاراکتر های شناخته شده و معروف در بازی کلش آو کلنز می باشند. با این تفاوت که در این بازی چندین شخصیت از جمله پرنسس ها، شوالیه ها و اژدهایان کوچک نیز حضور دارند.

عناصر اصلی و قوانین حاکم بر این بازی همانند بازی کلش آو کلنز می باشد اما تفاوت های اساسی نیز دارد از این جهت که نوع استفاده و به دست آوردن آنها متفاوت است. به طور کلی قوانین بازی Clash Royale تلفیقی از اصول و قوانین دو محصول قبلی سوپرسل یعنی Clash Of Clans و Boom Beach می باشد که برنامه نویسان این محصول با مهارت زیادی توانسته اند این قوانین را در کنار هم قرار دهند. 

رابط کاربری

رابط کاربری بازی کلش رویال بسیار خوب طراحی شده است و یک محیط ساده، زیبا و کلاسیک  را به ارمغان می آورد. بخش های اصلی این بازی شامل بخش نبرد، کارت ها، کلن ها، فروشگاه و تلویزیون رویال می باشد که در یک صفحه به صورت اسلاید به چشم می خورند. کار اصلی بازیکن در بازی کلش رویال این است که با استفاده از کارت هایی که دارد سه برج موجود در قلمرو دشمن را نابود کرده و سه تاج به دست بیاورد از طرفی باید حالت دفاعی را برای برج های خود حفظ کند. بازی استراتژیک و حماسی Clash Royale همانند سایر بازی های Supercell آنلاین و رایگان  می باشد اما امکان خرید درون برنامه ای برای بازیکنان وجود دارد.

جمع بندی

 به طور کلی در بازی هیجانی، استراتژیک و کارتی Clash Royale با بازیکنان سراسر دنیا به مبارزه می پردازید، کارت های جدید کسب می کنید و کارت های قبلی را ارتقاء داده تا به پاداش های مختلفی دست پیدا کنید. برای ارتقاء کارت های خود برج رقبا را خراب کنید و تاج ها را به غنیمت بردارید. شما می  توانید برای آموزش استراتژی های مختلف از تلویزیون رویال استفاده کرده و روش ها و تکنیک های مختلف جنگی بیاموزید. شما می توانید آخرین نسخه بازی کلش رویال را از طریق باکس دانلود زیر، دریافت کنید. همچنین می توانید برنامه کافه بازار را در مقاله نصب بازار جدید دانلود کنید.

Clash Royale

قیمت: رایگان

سازنده: Supercell

سیستم عامل: اندروید

حجم: 107 مگابایت

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.